środa, 31 sierpnia 2016

Cat Eye Effect od Makear

W ostatnim czasie bardzo modny stał się efekt kociego oka na paznokciach, tak zwany CAT EYE. Efekt ten występuje zarówno w formie lakierów kolorowych, jak również topów w różnych odcieniach, które nakładamy na wybrany przez nas lakier. Ja jednak nie wiedziałam na jaki kolor się zdecydować, dlatego postawiłam na Top Cat Eye w kolorze złotym. Sprawia on że każdy kolor lakieru może mieć efekt kociego oka. Kolor złoty najbardziej podoba mi się przy wszelkiego rodzaju ciemnych kolorach, zwłaszcza czerwieniach, gdyż złoto świetnie się z nimi komponuje. Dlatego mam dla Was, krótką instrukcję oraz prezentacje jak efekt kociego oka wygląda na wybranych przeze mnie kolorach.





NO TO ZACZYNAMY...

1. Pomaluj paznokcie na wybrany kolor.

















2. Nakładamy Top Cat Eye - dostępny na makear.pl

4. Na około 5-10 sekund do paznokcia przykładamy magnes - dostępny na makear.pl

5. I oto gotowe CAT EYE

Powtarzamy czynności na każdym paznokciu.



Efekt Cat Eye znakomicie prezentuje się na paznokciach samodzielnie, w wersji total look, ale może być również traktowany, jako element ozdobny w całej stylizacji. Możemy go łączyć z dowolnymi kolorami. Pamiętajcie, że ogranicza Was tylko wyobraźnia! Wszystkie lakiery, jak również top no wipe dostępny na makear.pl


























Podoba Wam się efekt CAT EYE? Top z efektem kociego oka dostępny na makear.pl

39 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się ten na górze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne, jako akcent na serdecznym palcu... ah! czad!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby takie proste, a nie sprawia wrażenie łatwego do wykonania ;) Gdybym mogła mieć dłuższe paznokcie na pewno bym skorzystała :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. To lakiery Makear? Co o nich sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne! Polecam :) Utrzymują się bardzo długo i mają piękne kolorki.. :)

      Usuń
  5. rzeczywiście efekt jest świetny :) ten wzór wygląda bardzo estetycznie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale niesamowite kolory :O Jejku zakochałam się w nich :*
    Pytałaś o wzajemna obserwacje! Jasne, zacznij i daj znać u mnie ;)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się efekt końcowy :) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wygląda taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt! :) jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt! :) Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam nigdy wcześniej takiego efektu! Bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten efekt. Prosty ale zarazem oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny efekt :) mnie kusi wypróbowanie płytek ze wzorami, kiedyś miałam lakier na magnes tzn kupowało się specjalny lakier i do tego był dołączony magnes z wzrokiem po przyłożeniu do pomalowanego paznokcia wychodził wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt naprawdę wspaniały! Oby tak dalej! Pytałaś o obserwację z mojej strony gotowe :)Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałaś obserwowania, ponieważ od dawna cię obserwuję, tylko byłam dalej na liście. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Zakochałam się *-* pięknie to będzie wyglądać przy szmaragdowozielonych paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tych lakierach i bardzo podoba mi się ten efekt, ale pewnie nie dałabym rady sobie tego zrobić, bo jestem kiepska w ogóle w robieniu sobie paznokci. :/

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt cudo :d
    co do obserwacji ok zacznij :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś były modne magnetyczne lakiery do paznokci. Widzę, że Cat Eye działa na podobnej zasadzie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt jest świetny, ale ogólnie piękne odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio zastanawiałam się nad zamówieniem takich lakierów, ale w ostatniej chwili dotarło do mnie, że nie mam skąd wytrzasnąć magnesu :< A raczej nie dodają ich do buteleczki :<
    efekt bardzo ciekawie sie prezentuje :)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. efekt mega :-)

    Pytałaś o wspólną obserwację - ok. Ja już zaobserwowałam, teraz Twoja kolej :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nudziakowy najlepszy! <3
    zapraszam również do mnie, na pierwszy post na blogu ;) http://faromantic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o tym, ale efekt jest świetny. Super kolorki <3 Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie prezentuje się na paznokciach taki efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)