14:05:00

NEONOWE OMBRE... na koniec sierpnia

Cześć, dziś mam dla Was propozycje połączeń kolorystycznych neonowego ombre. To bardzo proste a wygląda bardzo ciekawie. Oczywiście wybierzcie to połączenie które wydało Wam się najbardziej ciekawe. Ja przygotowałam dla Was 5 propozycji. Wszystkie lakiery dostaniecie na makear.pl





1. Wybierz dwa kolory które chcesz połączyć, pomaluj paznokcie po jednej stronie jednym kolorem, po drugiej innym.

kolory: Makear N03 / N06
2. Pędzelek wyczyść z nadmiaru lakieru i szybkimi ruchami połącz oba kolory.

3. I oto efekt przy pierwszej warstwie

4. Przy drugiej warstwie koloru postępuj tak samo.

5. I oto różowo-żółte ombre! Idealne na lato.



A oto inne inspiracje na neonowe ombre:
kolory od lewej: Makear N06 / N16

kolory od lewej: Makear N16 / N03

kolory od lewej: Makear N03 / N32

kolory od lewej: Makear N22 / N16

Na koniec wszystkie połączenia pokryłam TOPEM NO WIPE - Makear







Koniecznie napiszcie, które połączenie kolorystyczne podoba Wam się najbardziej :)
Lakiery dostaniecie na stronie makear.pl

60 komentarzy:

  1. kocham ombre! wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne są! Od lewej licząc: drugi i ostani najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na regularne posty.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! dzisiaj przyszły mi 3 nowe kolory, na pewno wypróbuje takie ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byle więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam bloga, ale chetnie bede do Ciebie przychodzic i Cie czytac.
    Fajnie sie a to patrzy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna robota! Ja potrafię jedynie pomalować paznokcie lakierem nude albo czerwonym jak się postaram :D Pozdrawiam :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Są świetne. Każde połączenie mi się podoba, kocham takie kolory :) charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie! brak słów
    ale juz niedlugo jesien ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie! brak słów
    ale juz niedlugo jesien ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już obserwuję kochana :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie zupełnie nowe firmy.. ale mają świetną pigmentacje, moze cos wiecej o nich? używasz ich na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
  13. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są te ombre. :) Najbardziej mi się podoba różowo- niebieskie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie ładne przejścia! czad :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany jakie piękne neonki i połączenia! :D żółty z zielonym genialnie wygląda :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwacja siedzi : ) Najbardziej podoba mi się ombre fioletowo- niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne ombre :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie są bardzo fajne :) ale chyba zieleń z żółtym wygrywa :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne neonki i połączenia:) wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie intensywne kolory,super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie sa przepiekne , kocham takie kolorki zywe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurcze ale to rewelacyjnie wygląda *_*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś z mojej tematyki :) to coś co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostaje tu na dłużej! Czekam na następne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już dodałam do obserwowanych kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale genialny pomysł! Już wiem co zrobię z moimi paznokciami :3
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny efekt ! Wypróbuję go :) chociaż nie wiem czy wyjdzie mi to tak świetie jak Tobie wyszło :)

    Obserwuję :*
    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie się prezentuje, ale myślę że z moimi zdolnościami nie wyszło by mi to tak ładnie jak Tobie :))
    Obserwuje!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyszły :) u mnie nie wychodziły tak super :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, to zdobienie wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  34. O kuźwa, nie wiedziałem, że to się nazywa ombre, ale mi się zawsze podobało! Szczególnie takie jadowite limonki z pomarańczowym, o! ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne lakiery! Mi najbardziej podoba się ostatnie połądzenia.
    Pytałaś o wspólną obs więc jestem za i już obserwuje i liczę na uczciwy rewanz
    Moj snapchat blogowy: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne. Szkoda że lato się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy raz słyszę o lakierach Make Ar, wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolory tych lakierów sa cudne! :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Copyright © 2016 R E D Nails Academy , Blogger