wtorek, 27 września 2016

BLUE POWER - MOC KOLORU | lakiery hybrydowe VICTORII VYNN | 7 odcieni niebieskiego

Cześć, mam Wam dziś do pokazania siedem pięknych odcieni niebieskiego. Wszystkie kolory są lakierami od VICTORII VYNN. Niebieski jest to kolor na który osobiście często stawiam w manicure hybrydowym na jesień. Odcienie z drobinkami pięknie mienią się w sztucznym świetle i dodają naszemu manicure dużo klasy. Kiedy doszła do mnie paczka z lakierami byłam zachwycona tym jak różne wykończenia i kolory może mieć jeden kolor.
Lakiery znajdziecie na stronie www.victoriavynn.com. W zakładce sklep macie do wyboru cztery strony internetowe z lakierami Victorii Vynn. 

Lakiery przychodzą przepięknie zapakowane w małe pudełeczka. Świetnie zabezpiecza to buteleczki, a przy okazji macie gdzie przechowywać swoje lakiery.

W ofercie Victorii VYNN znajdziecie mnóstwo odcieni niebieskiego. Każdy z nich ma inne wykończenie, zaczynając od tradycyjnego błysku, metalicznego połyski, aż po delikatne i mocne drobinki pięknie odbijające światło. Każdy kolor jest wyjątkowy i unikalny.
Jeśli chodzi o nazwy kolorków i odcienie to patrząc od góry jest to:




Oczywiście w niedługim czasie zobaczycie piękne zdobienie lakierami od Victorii Vynn i dużo inspiracji. Mogę Wam tylko zdradzić, że jestem zachwycona tymi lakierami i ich wykończeniami. Już niedługo zobaczycie jak prezentują się na paznokciach. Link do listy sklepów gdzie dostaniecie lakiery VICTORII VYNN: victoriavynn.com/sklep/
Udostępnij

32 komentarze :

  1. Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskości. Czekam z niecierpliwością na zdobienia Twoich paznokci tymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kolorem blekitu na paznokciach jakos zle sie w nich wtedy czuje ;)
    Napisalas ze sie odwdzieczysz w takim razie obserwuje i czekam na uczciwy rewanz ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki. Uwielbiam lakiery hybrydowe :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo że nie przepadam za niebieskimi paznokciami to wyglądają świetnie te odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie przepadam za niebieskimi kolorami :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kolory są znakomite! :*
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcienie idealne :O Kocham kazdy z nich <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. woo, genialne! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie kolory idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chętnie przygarnęłabym każdy jeden odcień niebieskiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne soczyste kolory :) uwielbiam takie odcienie :) oczywiście te żarówkowe też kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię niebieskości na paznokciach. Jednak ja używam tradycyjnych lakierów.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w 5 odcieniach, które tutaj pokazałaś *.* Jestem bardzo ciekawa tych lakierów :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog :)

    może wspólna obserwacja? :)
    Zapraszam https://katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne odcienie <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudowne *.* Biorę wszystkie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna gama kolorystyczna, uwielbiam niebieski na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne kolory :) podobają mi się :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jezu to jest dla mnie raj *.*
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Skusze się chyba na te lakierki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.