środa, 7 września 2016

Glitter ombre - Starlack UV Hybrid

Cześć, dziś mam dla Was coś nowego. Ostatnio bardzo spodobało Wam się neonowe ombre, zresztą nie dziwie się, sama uwielbiam ten efekt. Jednak teraz, już powoli zbliża się jesień i czas na bardziej stonowane kolorki. Ale zanim na naszych pazurkach zagoszczą różnego rodzaju odcienie borda czy fioletów trzeba nacieszyć się końcówką lata.
Mam dla Was GLITTER OMBRE które przygotowałam na lakierach STARLACK ( dostępne na stronie producenta: www.starlack.pl) Mają oni cudowne błyszczące kolorki, które zainspirowały mnie do stworzenia takiego zdobienia.

DO ZDOBIENIA UŻYŁAM:
(klikając na kolor przeniesie Was do strony starlack.pl, gdzie zobaczycie konkretny kolor)









1.Zaczynamy od pomalowania paznokcia na wybrany przez nas kolor, bez drobinek.

2.Następnie na połowę paznokcia ponownie nakładamy ten kolor















3. Na drugą część nakładamy już kolor z drobinkami, tutaj jest to Pink Gold Glitter
4. Początkowo efekt wygląda tak jak poniżej:

5. Następnie szybkimi ruchami i pędzelkiem od brokatowego lakieru zacieramy granice między kolorami. OTO EFEKT:
6.Powtarzamy to na innych kolorach
Optymalnie możecie zrobić drugą warstwę, ja się na nią zdecydowałam i oto efekt:Teraz czas na RED GLITTER! Pamiętajcie, że to od Was zależy jaki kolor błyszczącego lakieru wybierzecie. Ja postawiłam na te dwa odcienie dla przykładu oraz inspiracji. 
Podobnie jak przy pierwszym poście zaczynamy od nałożenia koloru bazowego.

Na połowę paznokcia nakładamy błyszczący lakier, na drugą gładki. Szybkimi ruchami mieszamy kolory.

Tak wygląda efekt RED GLITTER NA TYCH SAMYCH ODCIENIACH BAZOWYCH:
Na koniec na wszystkie kolory nakładamy TOP NO WIPE
I OTO EFEKT: 















Wszystkie lakiery pokazane w poście dostaniecie na www.starlack.pl. Lakiery mają cudowne krycie i wykończenia. Kolory GLITTER są na bardzo wysokim poziomie. Kolory bez drobinek kryją rewelacyjnie. Przy dwóch warstwach uzyskujecie 100% krycie.





Udostępnij

49 komentarzy :

  1. podoba mi się :) na wszystkich efekt bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) Chętnie obserwuję :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie! Polecasz lakiery starlack?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,stanowczo polecam. Dostaniesz je tutaj: www.starlack.pl

      Usuń
  4. Kiedyś w końcu się skuszę na hybrydę :) Super kolory :)
    Pytałaś o obserwację :) Ja już obserwuję :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny blog. Świetnie to zrobiłaś. Kusi mnie ten pink gold.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt :)
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czerwień na pazurach ;) piękne kolorki!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te lakiery, dzięki za super post.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te lakiery, dzięki za super post.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, ciemne kolory :D Ombre w ich wykonaniu fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie mają głębokie ocienie i ładne wykończenie :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne żywe kolorki. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienie! Zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są! Mojej mamie na pewno przypadłyby bardzo do gustu, chociaż ja wolę jednak tradycyjny manicure. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolory!
    Pisałaś o obserwacje - ja już obserwuję - liczę na rewanż :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odśwież za chwilkę stronę, powinno być okej :) Mi wyświetla się ''przestań obserwować", więc na pewno wszystko działa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny i przydatny post ! :)
    A kolorki przepiekne :)

    obserwuje i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolory! :*

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tego co widzę, te lakiery dają niesamowity efekt! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love the post! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakiery wyglądają ciekawie ;-) Mam jednak pytanie, jak z ich ściąganiem? Czy dobrze/szybko reagują na aceton?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź ;-) Z przyjemnością dołączam do obserwatorów ;-)

      Usuń
  23. o wow! jak to fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie to wygląda :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, pięknie pomalowane wzorniki, śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  26. lakiery super, dwa środkowe najładniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny efekt! Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pytałas w wzajemna obserwacje, pewnie ;) zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny efekt, uwielbiam takie kolory <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello there! I just discovered your blog and I love your style! Would you like us to help eachother out by following on GFC? I just started to follow you #795, please follow back so we can stay in touch!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Same ładne odcienie.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądają świetnie, podobają mi się wszystkie odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij i napisz u mnie :)


    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudownie wyglądają, efekt jest naprwdę genialny :) Podobają mi się różowe :)

    Obserwuje licze na rewanż :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.