wtorek, 6 września 2016

Matowy manicure

Dziś mam dla Was prezentacje matowych paznokci. Mam nadzieje, że zainspiruje Was to zmiane manicure. Przedstawię Wam najprostszy sposób ma matowe paznokcie, zarazem ten, który zajmuje najmniej czasu. Mat na paznokciach uzyskacie za pomocą różnych sposobów, jednak najlepiej utrzymują się te, robione matującym topem. Nie ma nic prostszego, po prostu kończąc swój manicure na sam koniec zamiast topu no wipe lub zwykłego używacie tego który zmatowi Wam paznokcie. Efekt jest na prawdę cudowny! Teraz gdy zbliża się jesień warto postawić na mat zwłaszcza na ciemnych kolorach.

Przedstawię Wam inspiracje na kilku różnych odcieniach. Ja zdecydowanie stawiam na ciemne kolory, gdy sama robię sobie matowy manicure.





NO TO ZACZYNAMY...

1. Pomaluj paznokcie na kolor, który chcesz zmatowić. Ja pokaże Wam efekt na kilku przypadkowych kolorach.




2. Teraz potrzebujemy TOPU MATTE


















3.Nakładamy go na każdy paznokieć.

4. Paznokcie przed włożeniem do lampy będą się błyszczeć.













5. Po utwardzeniu w lampie LED lub UV masz swój wymarzony kolor



TERAZ MOŻESZ CIESZYĆ SIĘ SWOIM MATOWYM MANICURE..



A Wam? Przypadł do gustu efekt matowych paznokci?
Udostępnij

31 komentarzy :

  1. Kiedy podziwiałam mat na paznokciach, ale teraz stanowczo stawiam na błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. matowe paznokcie są super :) mi sie podobają ;)

    kochana jestem za wspolną obserwacją :) juz dodaje i czekam na rewanzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ciemniejszy niebieski najbardziej mi się podoba :) Podoba mi się efekt matowych paznokci, chociaż sama rzadko takie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również wole mat na ciemniejszych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam matowe pazurki <3 Ja już obserwuje od dawna kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki matowy manicure wygląda naprawdę świetnie, no i przede wszystkim bardzo się wyróżnia :))




    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna podobają mi się matowe produkty do paznokci jak i do makijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory piękne, aczkolwiek bardziej podobają mi się błyszczące paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  10. Matowy manicure o wiele bardziej mi się podoba niż tradycyjny.
    Obserwujemy <3
    Zapraszamy http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten niebieski ale ma ciekawy kolorek ogólnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś bardzo mi się maty podobały, teraz przerzuciłam się na błysk :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Matowe kolory to hit sezonu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię matowe pazurki ten jasny kolorek jest ładny tak mi się wydaje że lekko wpada w niebieski na niego nakładasz właśnie ten bezbarwny mat lub top :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brązowy podbił moje serce :)


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten brązowy dużo lepszy w macie niż w połysku :)
    Z przyjemnością będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, ten brązowy mat jest śliczny:)
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię matowe paznokcie, odkąd odkryłam matowy top coat, to bardzo często noszę je w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię matowy efekt na paznokciach, ale jednak częściej stawiam na połysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kolorki :D Proponowałaś wspólna obserwację, więc ja już obserwuję ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię matowy efekt, niebieski kolor podbił moje serce, choć wszystkie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.