poniedziałek, 12 września 2016

NOWOŚĆ | Żel UV Base One Magnetic Chameleon Silcare

Base One Magnetic Chameleon to innowacyjne połączenie efektu kociego oka z wielobarwnością żeli Chameleon.Jeśli lubisz super nowinki, to niesamowicie zmieniające się barwy nowego że.u Base One Magnetic Chameleon będą właśnie dla Ciebie. Produkt znajdziecie na stronie producenta: nails.silcare.com w 10 różnych odcieniach. Jeśli chcecie zobaczyć całą gamę kolorystyczną zapraszam TUTAJ.





Kiedy otwieracie produkty jest on szczelnie zamknięty, co jest dużym plusem.


APLIKACJA:
1. Na przygotowany paznokieć nakładamy ciemny kolor żelu (najlepiej czarny) 


2. Następnie nakładamy warstwę żelu Magnetic Chameleon

3. Przykładamy do paznokcia magnes w odległości 2-3 mm na ok. 5-10 sek


4. Utwardzamy gotowy wzór pod lampą.

5. Wykańczamy żelem nabłyszczającym i GOTOWE!


Z każdym promieniem światła inny kolor. Stworzysz niebanalne, niepowtarzalne stylizacje, które będą mieniły się różnymi odcieniami dzięki zastosowaniu dwóch rodzajów pigmentów. Efekt kociego oka z jednoczesnym migotaniem barw Cameleona. Zaskakujący widok wielu barw na raz!



      Cechy żelu:
  • Zastosowanie dwóch innowacyjnych pigmentów w jednym produkcie 
  • Samopoziomujący się 
  • Średniogęsty 
  • Megapołyskujący 
  • Nowoczesny wygląd
      Dostępny TUTAJ

24 komentarze:

  1. Ale piękny efekt, muszę sobie go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt świetny! :D ja jestem zwolenniczką hybryd, żele bardzo zniszczyły moje paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy jest świetny ! jestem pod wrażeniem ! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słoiczek identyczny jak balsamu Tisane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie podoba mi się ten efekt :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale maleńkie to strasznie ale śliczne jak cholerka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie na blogu za to o hybrydach :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego tupu miałam tylko lakiery :) też był dołączony magnes aby wzorek wyszedł :) ale pierwszy raz widzę taką metodę na żelach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tego typu produktach, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pytalas o wspolna obserwacje ;) ja juz i licze na uczciwy rewanz

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny efekt !! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne. <3 Idealnie pasowałby mi taki efekt do jesiennego manicure. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Mnie efekt bardzo przypadł do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też podoba się efekt :) no i żel, który użyłaś moja kosmetyczka też mi zawsze nakłada :) trzyma się super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)