czwartek, 15 września 2016

RED POWER - moc koloru | Lakiery hybrydowe Makear | OSIEM ODCIENI CZERWIENI

Trudno wybrać idealny odcień lakieru przez internet. Często poszukujemy w internecie różnych swatchy, żeby sprawdzić, czy to właśnie o taki kolor nam chodzi. Na moich paznokciach czerwienie nie gościły ostatnio zbyt często, ale to może dlatego, że manicure hybrydowy zmieniam co 2-3 tygodnie, a wybór kolorów jest zbyt ogromny. Jednak wciąż uważam, że grono osób kochających klasykę jest tak duże, że warto poświęcić im osobny post.

Przedstawię Wam osiem zupełnie innych odcieni, od ciemnych po rozbielone, bardziej nasycone pigmentem lub mniej, jak również te z drobinkami. Wszystkie kolorki dostaniecie na stronie producenta: www.makear.pl



Klikając w linki przeniesiecie się do konkretnego koloru w sklepie online.

Każda fanka czerwieni znajdzie tu coś dla siebie. Na pewno jak tylko zbliży się zima, czas świąt zobaczycie dużo inspiracji z tymi kolorami. Teraz niech zainspirują Was same kolorki!


















Lakiery na wieczku mają pokazany rzeczywisty kolor lakieru co znacznie ułatwia nam pracę. To bardzo nowoczesne rozwiązanie, które doceni chyba każda kobieta ceniąca sobie wygodę oraz swój czas.


A Ty jesteś fajną klasyki? Który odcień najbardziej trafia w twoje gusta? Jeśli chcecie post w którym napisze Wam kilka zdań o firmie Makear, o jakości tych lakierów i jak mi się sprawdzają, dajcie znać. Używam ich już dłuższy czas i mam na ich temat już swoje zdanie :) Są to profesjonalne produkty do stylizacji paznokci i chętnie Wam je bliżej przedstawię :)

sklep: www.makear.pl

Udostępnij

26 komentarzy :

  1. Do mnie najbardziej przemawiają ciemne odcienie czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie każda z tych czerwieni ma coś w sobie ;-) na jedną konkretną nie byłabym w stanie się zdecydować! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czerwień na paznokciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne odcienie szczerze powiedziawszy nie wiem który jest najładniejszy :) jestem ciekawa ich pełnej recenzji :) ale mam przeczucie że będzie ona bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy odcień ma coś w sobie :)
    Nie znałam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor 517 najbardziej w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czerwień na paznokciach i miałam już kilka jej odcieni, i chyba najlepiej czuję się w tych nieco ciemniejszych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne odcienie czerwieni :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem fanką klasyki i lubię najbardziej te rozbielone odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory :)
    Pytałaś o obserwację ja już obserwuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to samo :D Uwielbiam nosić czerwienie, ale nie ma na nie czasu bo inne kolory czekają i kuszą. Chyba najbardziej przypadł mi do gustu 781, bardzo fajna jest ta delikatna drobinka w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega przydatny post ! :)) Oby więcej takich <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne odcienie, w oko wpadł mi 719, lubię takie głębokie czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ulubiony kolor na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie wygladają te lakiery. Szeroka gama kolorystyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubie klasyke i uwazam, ze czasem warto siegnac po taki klasyczny odcien:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię te hybrydy :) Mam kilka kolorów, myślę o zakupie kolejnych. :) Czerwień to nie jest do końca mój kolor, wolę fiolety, odcienie niebieskiego. Jednak czasami maluję paznokcie też na czerwono. Bardzo fajny post, zostaję na dłużej - zwłaszcza, że jestem miłośniczką hybryd <3

    Pozdrawiam,
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 12 jest śliczna :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ma ktoś może te lakiery bo chciałabym je kupić i nie wiem czy sa dobre czy sie nie kurcze jak reagują na lampę uv Led jeżeli ma ktoś te lakiery to proszę o odpowiedzi😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma ktoś może te lakiery z tej właśnie firmy bo chcialabym kupić i nie wiem czy one są dobre jak się zachowują w lampę uv Led czy sie nie kurcza proszę o odpowiedzi😊 z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.