18:54:00

blue inspiration | blur effect | victoria vinn

Jakiś czas temu przyszła do mnie przesyłka z lakierami Victorii Vynn. Było tam wiele cudownych kolorów, ale jeszcze nie decydowałam się na ciemne odcienie niebieskiego na paznokciach. Chociaż na pewno zobaczycie w późniejszym czasie jakąś inspiracje z tutorialem. A oto lista sklepów gdzie dostaniecie te lakiery: victoriavynn.com/sklep

Dziś mam Wam do pokazania połączenie koloru No.076 POLAR DREAM z lakierem błyszczącym No.109 SILVER SKYSCRAPER. Na palcu serdecznym postawiłam na efekt bluru. Sami oceńcie czy takie połączenie Wam się podoba.

Drobinki w kolorze No.109 SILVER SKYSCRAPER pięknie odbiją światło, a ich urok widać zwłaszcza przy sztucznym oświetleniu. Jest to lakier o średnim kryciu, a żeby nie malować wielu warstw do uzyskania pełnego krycia postawiłam uprzednio pokryć płytkę paznokcia kolorem No.076 POLAR DREAM. Jest to idealny odcień niebieskiego, który idealnie sprawdzi się na każdą porę roku.




24 komentarze:

  1. Wow, śliczne to wygląda :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor i wzorek sa po prostu cudowne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorystyczne, bardzo fajnie połączyłaś różne typy zdobień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to połączenie, choć ja fanką niebieskiego nie jestem ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się bardzo ładnie wyszło :) moim zdaniem wszystko bardzo fajnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne paznokcie i ten kolor <3 Moze wspólna obserwacja ? Zapraszam na bloga
    http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow <3 Piękniejszych w ostatnim czasie nie widziałam <3 Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki! Muszę bliżej przyjrzeć się ofercie tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne mani :) No i jako, że uwielbiam niebieskości to tym bardziej jestem oczarowana tym zdobieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie super! Bardzo chciałabym mieć tak pięknie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor, musze go mieć<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne paznokcie <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piekny manicure! Wspaniale to wyglada :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Copyright © 2016 R E D Nails Academy , Blogger