poniedziałek, 14 listopada 2016

5 LAKIERÓW HYBRYDOWYCH IDEALNYCH NA JESIEŃ | makear

Mamy już jesień, a z nią nowe modne kolory. Podstawą zadbanej kobiety oraz jej wizytówką są piękne dłonie, dlatego postanowiłam przybliżyć wam trendy w jesiennym manicure. Chcesz wiedzieć jak być zadbaną i modną tej jesieni, zostań ze mną!

Poszukując kolorów idealnych inspirowałam się trendami z wybiegów najpopularniejszych projektantów i kreatorów mody. Jesień nie musi być nudna, pamiętajcie aby stonowane kolory ożywiać dodatkami!

Aby jesienią nie popaść w nudę, warto postawić na nieco bardziej odważne kolory na paznokciach. W mojej propozycji jest odcień głębokiego fioletu od Makear, kolor: 740, dostępny TUTAJ.
Kolejnym, moim zdaniem idealnym kolorem na jesień, jest granat. Wśród lakierów oferowanych przez markę Makear, moją uwagę przykuł odcień kolor: N22, dostępny TUTAJ.
Idealnym rozwiązaniem będzie odcień czarnego z pięknymi niebieskimi drobinkami. W sztucznym świetle drobinki odbijają światło i dają cudowny efekt. Jest to kolor: 780, dostępny TUTAJ.
Na jesień idealny będzie odcień ciemnego wina, bardzo głęboki i kobiecy. W ofercie Makear idealnie sprawdzi się kolor: 517, dostępny TUTAJ.
Jesień to idealny czas na czerwienie na paznockiach, w tym sezonie na moich będzie gościł lakier Maear w kolorze 722. To piękna, klasyczna czerwień, bardzo elegancka. Kolor: 722, dostępny TUTAJ.
Wszystkie kolory idealnie wpisują się w trendy i będą idealnie wyglądać na jesień. Same musicie zdecydować który kolor podoba Wam się najbardziej. Koniecznie dajcie znać jaki dla Was kolor jest idealny na jesienną porę. Wszystkie lakiery które Wam pokazałam dostaniecie na stronie www.makear.pl


Udostępnij

22 komentarze :

  1. Kolor trzeci i czwarty mega mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory :) Od niedawno przekonałam się do hybrydowych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czerń z niebieskimi drobinkami jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory ;-) Ten granat z drobinkami podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobalt i to indygo z brokatem strasznie mi się podoba :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ten czarny z niebieskim, cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor dla mnie to zdecydowanie numerek 517 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się pigmentacja kolorów :) w sumie chyba najładniejszy jest 517 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony to zdecydowanie mój ulubiony <3 pozdrawiam z Madrytu

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś przepiękny zestaw, moim faworytem jest 780! Wygląda jak ugwieżdżone niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! chyba się zdecyduje na ten fiolet! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. 780! faworyt! bedzie mój!

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne! inspiracja mega!
    dobrze się utrzymują te lakiery? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorki fajne, ale moim zdaniem semilaci dużo ładniej się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym te kolory (zwłaszcza 3 z prawej) nosiła przez cały rok. Lubię takie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta głęboka czerwień jest przepiękna! Idealna na jesień 😊😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.