wtorek, 29 listopada 2016

Geometryczny gradient

Gemetryczne ombre na paznokciach stało się ostatnio hitem internetu. Nawet na mnie wywarło ono duże wrażenie, gdyż sama zdecydowałam się na jego zrobienie. Wygląda ono bardzo ciekawie, w połączeniu z matowym topem daje bardzi elegancji efekt. Zreszta sami zobaczcie :)


Użyte produkty:

Jeśli jesteście ciekawy jak wykonać takie zdobienie, mogę dodać post "step by step". Gdzie po koleji pokaże każdy krok. To nie jest aż tak trudne jak się wydaje, sama robiłąm je pierwszy raz :)

15 komentarzy:

  1. Ciekawy wzór, jeszcze czegoś takiego nie widziałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę matowy top z semilaca to bo mam wrażenie, ze jedyny na rynku jest naprawdę matowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory :) Czekam na takiego posta, chciałabym sobie takie sama zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Godne podziwu pazurki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie napisz jak zrobić taki efekt na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam geometryczny wzór, jutro idę robić paznokcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Chciałabym takie pazurki! Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne mani :) myślę że post jak go zrobić będzie bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne paznokcie!!! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten efekt, widziałam na YT ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam jeszcze takiego efektu, całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)