niedziela, 20 listopada 2016

MARMURKOWE ZDOBIENIE | Starlack

Cześć, dziś chce pokazać Wam jak w prosty sposób możecie otrzymać efet marmurkowych paznokci. Marmurkowe paznokcie to jeden z hitów na jesień! Nic dziwnego - jego wykonanie jest banalnie proste, a dodatkowo wyglądają wyjątkowo ciekawie. Pokaże Wam najprostrzy sposób na markurkowe zdobienie. Możecie do niego użyć dowolnych kolorów, ja zdecydowałam się na biały i czarny.




Do wykonania tego zdobienia potrzebujecie:
Nail Cleaner
- Top Matt Starlack
Starlack Strong White
Starlack Strong Black
- pędzelek do zdobień lub patyczek drewniany


 Malujemy paznokcie jedną warstwą Strong White, a następnie drugą. Do uzyskania 100% krycia.


Następnie malujemy paznokcieć matowym topem.

Przemywamy cleanerem aby uzyskać matowy efekt.


Wylewamy dużą krople czarnego lakieru.

Przy pomocy drewnianego patyczka robimy nieregularne linie, jak przy efekcie marmurku.

Ich ilość zależy od Waszego gustu i uznania. Ja osobniście wole delikatniejszy efekt,

 Na koniec jeszcze raz nakładamy matowy top.

Przemywany cleanerem aby uzyskać matowy efekt.

I OTO EFEKT:



Co sądzicie o takim zdobieniu? :)
Udostępnij

43 komentarze :

  1. piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hymm, bardzo ciekawy efekt. A wykonanie wydaje się naprawdę proste :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne jest to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurdeeee cudownie to wygląda :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Już powinno się wyświetlać,że Cię obserwuję ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda, bardzo oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie marmur! Wygląda efektownie :)) P.S. Pewnie, już dodaję Cię do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok, this is gorgeous, I love the nail design!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to zdobienie. Od roku lubię marmurowe desenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. łał! wyglądają świetnie :))

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny efekt! Na pewno częściej będę wpadać na twojego bloga. Przy okazji zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, muszę sobie taki kupić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie marmurowe motywy i to nie tylko na paznokciach! Świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne zdobienie! :*
    Bardzo fajny blog, obserwuję :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne efekt! Jednak obawiam się, że te linie mi aż takie fajne nie wyjdą...
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdobienie jest piękne. Już wiem o co następnym razem poproszę moją manikiurzystkę :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląda takie efekt. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takich jeszcze nie widziałam, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny efekt i jaki prosty do uzyskania :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. o nie.. jak to cudownie wygląda <33333333

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne to zdobienie! :)
    kochana, obserwuję ;* i liczę na rewanż, tak jak mi wspomniałaś :)
    buziaki!
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne, ale moja cierpliwość do takich rzeczy, ehh :P

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam motyw marmuru a na paznokciach to juz w ogole BOMBA! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Efekt rewelacja! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Awwww I love the effect! Awesome nail art! Thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  26. ale mega ! lubię marmurkowe zdobienia, efekt na paznokciach - super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie zdobienie, pasowałoby do moich codziennych stylizacji, więc chętnie zgodziłabym się na takie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądają przepięknie! Od dawna marzą mi się takie paznokcie, być może uda mi się je w końcu wykonać <3 <3 <3 Jestem zachwycona efektem końcowym!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Ślicznie, bardzo mi się podoba taki efekt.
    Zapraszam do mnie,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.