piątek, 11 listopada 2016

matte blue | victoria vynn | matt top

Niebieski lakier do paznokci występuje w różnych wariantach. Może być o błyszczącym lub o matowym wykończeniu, może mieć perłowy albo metaliczny połysk. Różne są także odcienie niebieskiego lakieru: od blue jeans, przez pastelowy po jasnobłękitny, jak również ciemnogranatowego. Dziś chce Wam przestawić różnorodną gamę kolorystyczną tylko w matowym wykończeniu. Lakiery oraz top dostaniecie na stronie victoriavynn.com


Matowy Top od Victorii Vynn daje długotrały efekt matowych paznokci. Ma mleczny kolor, jednak nie zmienia on koloru lakieru kolorowego. Efekt matu jest bardzo trwały. Top dostaniecie na stronie victoriavynn.com

Po nałożeniu matowego topu, musimy przetrzeć go wacikiem nasączonym cleanerem. Efekt matu macie w ciągu sekundy.

Efekt jest na prawde cudowny. Matowe paznokcie to hit tego sezonu, niezależnie od tego jaki kolor wybierzecie, użycie matowego topu doda mu cudownego efektu :)




Czy wśród Was są miłośniczki matowych paznokci? A może wolicie błyszczące wykończenia?
Udostępnij

22 komentarze :

  1. Prześliczne kolorki! Mega mi się podobaja :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koloty :) Uwielbiam niebieski odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh piękne kolorki :) W macie im do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matowe też są piękne:) ale ostatnio bardzo podobają mi się z efektem kociego oka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcienie niebieskiego sa cudowneee :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam oba rodzaje lakierów, ale kocham matowe w kolorze beżowym i granatowe- takie jak na zdjęciu:D

    Zapraszam klik<3

    OdpowiedzUsuń
  7. za niebieskimi odcieniami nie przepadam, pasuje mi tylko w lato jakiś jasny błękit/mięta, a w pozostałą część roku nigdy takich nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam niebieski kolor. Matowe są lepsze , moim zdaniem :)
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione kolorki!!! Obserwuje Twojego bloga i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mat prezentuje się na pazurkach bardzo ładnie, lubię matowe, ale sięgam po połysk gdyż uważam, że są trwalsze :)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji- zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, już obserwuję i czekam na Ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kolory. A efekt matu na paznokciach wygląda super:)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog, jestem pod wrażeniem wpisów oraz jakości zdjęć :)

    będę tu zaglądać :)


    gorąco pozdrawiam ;*
    http://zanzadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.