16:16:00

NAKLEJKI WODNE NA PAZNOKCIE



Cześć, dziś mam Wam do pokazania najprostszy sposób zdobienia paznokci w bardzo efektownym stylu, czyli NAKLEJKI WODNE. Przetestowałam już wiele stron i ich naklejek jednak najbardziej do gustu przypadły mi te od Nails-Sticker. Dostaniecie je w bardzo przystępnej cenie i efekt jaki osiągniecie na pewno Wam się spodoba!







Dostaniecie je w dwóch różnych cenach i rozmiarach, tak wyglądają różnice.


Sposób aplikacji jest bardzo prosty. Oto krótka instrukcja:1. Wytnij wzorek 2. Umieść wzorek w misce z wodą na około pół minuty lub zwilż go dokładnie wacikiem do momentu kiedy poczujesz że folia ze wzorem oddziela się od podkładu 3. Palcami lub przy pomocy pęsety oddziel folię ze wzorkiem od arkusza i zaaplikuj na płytkę paznokcia. 4. Delikatnie wygładź powierzchnię naklejki tak aby zniwelować ewentualnie nierówności 5. Po wyschnięciu zabezpiecz naklejkę bezbarwnym lakierem lub żelem UV

Pamiętajcie, że naklejki najlepiej wyglądają na białym lakierze, ja postawiłam na STRONG WHITE od Starlack, dostępny na stronie www.starlack.pl
Każdy wzorek zabezpiecz dokładnie topem, najlepiej dwa razy. Polecam Wam topy NO WIPE, które nie wymagają przemywania.

Efekt jest na prawdę świetny.



Facebooku: TUTAJ
Naklejki dostaniecie TUTAJ
Oto jedna z inspiracji jak naklejka cudownie może zdobić Wasze paznokcie. Dajcie koniecznie znać czy chcielibyście przykładowe zdobienia z tymi naklejkami. Chętnie Wam coś pokażę :) 

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię zdobienia z naklejkami wodnymi ;-) bardzo fajne motywy mają te arkusze prezentowane przez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wyglada :) Sama stosuję takie naklejki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wzory :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre mają bardzo fajny wzorek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są :) Gdybym nie miała już kilkudziesięciu w zapasie to bym się na nie skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. długo szukałam idealnych naklejek. chyba się na te zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Copyright © 2016 R E D Nails Academy , Blogger