19:49:00

NUDE POWER - MOC KOLORU | LAKIERY HYBRYDOWE STARLACK | 5 ODCIENI NUDE

Dziś chce Wam przedstawić klasykę, coś co na paznokciach zawsze będzie wyglądać dobrze. Niezależnie od pory roku odcienie nude prezentują się idealnie. Ja nawet jesienią po nie sięgam. Na stronie www.starlack.pl znajdziecie piękną gamę odcieniu nude. Tych bardziej neutralnych, chłodnych ale również ciepłych. Wpadających w róż, ale też w brzoskwinie. Śmiem twierdzić, że każdy znajdzie coś dla siebie.





Moim faworytem jest zdecydowanie perfect nude. W tym przypadku nazwa jest bardzo trafna! Jest to idealny odcień koloru nude. Oprócz strony producenta, lakiery starlack dostaniecie również na stronie e-nails.pl

Dostaje dużo zapytań o firmę Starlack i ich lakiery. Jakie one są? Jak z trwałością? Ja zauważyłam same plusy:
+ lakiery bardzo długo się utrzymują
+ dwie warstwy dają 100% krycie nawet przy kolorach nude
+ top no wipe pięknie się błyszczy
+ lakiery starlack nie uczulają
+ bogata gama odcieni

Który kolor jest Waszym faworytem? Koniecznie dajcie znać!

18 komentarzy:

  1. Do nude mam słabość więc wszystkie odcienie mnie się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu, ale cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki :)
    Proponowałaś wspólną obserwację, więc chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. totalnie moje odcienie, przepiękne są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy jest piękny:) kocham nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki :) Mi najbardziej podoba się chyba Pastel Rose.

    OdpowiedzUsuń
  7. perfect nude i pastel rose sa najladniejsze!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie odcienie! Pudrowy róż jest najpiękniejszym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z firmą się jeszcze nie spotkałam ale kolorki jak najbardziej w moiim guście, moja koleżanka się zawsze ze mnie śmieje, że jak tylko pojawia sie jakiś nowy pastelowy semilac, to od razu po niego lecę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolory <3 Słodziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne odcienie ;-) Nie znam lakierów tej firmy, ale bardzo chętnie bym się z nimi zapoznała

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie takie kolory lubię najbardziej na paznokciach :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie przepiękne koloki! Nie potrafiłabym wybrać, który najlepszy. Kocham każdy odcień nude:D
    Pytałaś u mnie o obserwację, ja już:)
    Zapraszam klik<3

    OdpowiedzUsuń
  14. W większości przypadkach mam własnie takie kolory na paznokciach, uwielbiam takie! <3

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    michalinm.blogspot.com
    instagram.com/michalinamarcisz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Copyright © 2016 R E D Nails Academy , Blogger