wtorek, 13 grudnia 2016

test nowych lakierów hybrydowych | cosmetics zone

W ostatnim czasie testuje lakiery będące dla mnie dość sporą nowością. Są to hybyrydy od Cosmetisc Zone. Lakiery dostaniecie na stronie www.cosmeticszone.pl. Wybrałam sobie dość ciekawe połączenie lakierów, które fajnie wyglądają w zestawieniu wszystkie razem, ale w pojedynkę też stworzą świetny manicure.





Kolory które wybrałam to:
210 Dirty Pink
202 Stone Grey
PST11 Lemon Orchard




Lakiery dostaniecie w dwóch pojemnościach 7ml oraz 15ml. U mnie baza oraz top są większej pojemności, zaś kolory mniejszej. Cena mniejszej pojemności to 17,99, a za 15 ml płacimy 24,99. Za tą cene dostajemy bardzo dobrze utrzymujace się lakiery. Top pięknie błyszczy, a lakiery przy dwóch warstwach maja 100% krycie. Lakiery kupicie na stronie www.lakieryhybrydowe.pl



Podoba się Wam takie połaczenia kolorów? :)
Udostępnij

10 komentarzy :

  1. Za żółtym kolorem nie przepadam, ale szarość i róż to zawsze świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten popiel jest piękny! :)
    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio jestem zakochana w takich pastelowych kolorach :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest szarość :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowy i szary dla mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne kolorki i nawet razem fajnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie szarego z żółtym wspaniałe - świetnie ożywi manicure :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.