12:30:00

Hallo WINTER | NOWOŚCI OD MAKEAR

Cześć, dziś przychodzę do Was z inspiracjami na nowy rok.  Mam dla Was cudowne zestawienie kolorów od Makear. Sprawdzą się one idealnie na zimowy manicure. Możecie łączyć je ze sobą, jak również stosować każdy z osobna. Jestem bardzo ciekawa, który z kolorów spodoba się Wam najbardziej. Wszystkie kolorki dostaniecie na www.makear.pl.




Zimową porą ja bardzo lubie stosować lakiery z drobinkami. W ofercie Makear dostaniecie bogatą oferte takich kolorów. Drobinki świetnie sprawdzą sie przy zimowym manicure. Ja przedstawie Wam moich dwóch faworytów, czyli 737 oraz 552. Koniecznie dajcie znać czy lubicie lakiery z drobinkami. Chętnie pokaże Wam zdobienia z nimi :)



Przyjrzyjmy się teraz kolorą z bliska:

749 Glamour - to ciemny fiolet, zdecydowanie must have na zimę. Wygląda pięknie zarówno na długich jak i krótkich paznokciach.


737 Glamour - HIT SEZONU! Lakier o czarnej podstawie z pięknymi turkusowymi drobinkami, z masą drobinek, które ożywią każdy manicure :)


552 Lollipop - piękny fiolet ze złotymi drobinkami, cudownie odbija światło. Sprawi, że Wasz maniucre bedzie wyglądał zjawiskowo!


570 Lollipop - to delikatny róż, na dłoniach wygląda bardzo subtelnie i delikatnie. Idealny na wielkie wyjscia!


Co sądzicie o takim zestawieniu kolorów?










Wszystkie lakiery znajdziecie na stronie: www.makear.pl



13 komentarzy:

  1. Ale ładne kolorki. Zwłaszcza różowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki :) Bardzo mi się podoba ten zielony :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez dwóch zdań - 737 Glamour - najcudowniejszy! Bardzo mi się podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze dwa kolory sa przepiekne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! mi tez się podobają najbardziej :)

      Usuń
  5. Kolor 552 przepiękny! Sama chętnie bym go użyła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak długo się utrzymują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie 2-3 tygodnie :)
      aż do zdjęcia :*

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Copyright © 2016 R E D Nails Academy , Blogger