wtorek, 17 stycznia 2017

STARTER KIT - ZESTAW STARTOWY HYBRID SHINE SYSTEM | MOLLON PRO

Starter Kit od Mollon Pro to zestaw startowy do wykonania i usuwania manicure hybrydowego. Sprawdzi się u osób, które rozpoczynają przygodę ze stylizacjami hybrydowymi, ale także u profesjonalistów, którzy na co dzień je wykonują. Obecnie zestaw jest w cenie promocyjnej za jedyne 159 zł. DOSTĘPNY TUTAJ !



Starter Kit od Mollon Pro to doskonały zestaw do samodzielnego wykonywania i usuwania manicure hybrydowego. Zawiera wszystkie potrzebne elementy do wykonania trwałego i pięknego manicure. Kolor lakieru wybieracie sami z bazy wszystkich dostępnych kolorów.


Zawartość zestawu Hybrid Shine System Mollon PRO:
→ Lampa UV 36W (biała z lawendową poświatą

→ Hybrid Shine System Base Coat 8 ml – baza hybrydowa 
→ Hybrid Shine System Top Coat 8 ml - top hybrydowy 
→ Hybrid Shine System 2 in 1 Adhesive Bonder 12 ml - preparat przedłużający trwałość stylizacji 

→ Hybrid Shine System Color Coat UV/LED 8 ml – lakier hybrydowy 

→ Dehydrator Pre Nail Prep 50 ml - preparat do odtłuszczania paznokci 
→ Finish Cleaner Super Shine 50 ml - preparat do przemywania warstwy dyspersyjnej 
→ UV Remover Quick & Easy 50 ml - płyn do usuwania lakieru hybrydowego 

→ Pilnik banan do paznokci 180/240 
→ Blok polerski 
→ Patyczki drewniane 25 sztuk 
→ Waciki bezpyłowe (1 opakowanie 250 sztuk
Zestaw dostępny TUTAJ, w cenie promocyjnej 159 zł !!!


Serdecznie polecam Wam ten zestaw, jeśli jeszcze nie zdecydowaliście się na robienie manicure hybrydowego, a szukacie dobrej jakości w niskiej cenie. Ten i inne produkty dostępne na www.mollonpro.pl

10 komentarzy:

  1. Taki zestaw przydałby mni się :) Od jakiegoś czasu uwielbiam hybrydowe kolory :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam cały taki zestaw zamówiłam sobie na allegro :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie mogę do pracy mieć pomalowanych paznokci. Wprawdzie lampę mam i kilka hybryd ale stosuję jedynie latem na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hybrydy są najlepsze, ja mam akurat zestaw z semilaca i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się sprawują te lakiery? ☺️
    Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super zestaw ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)