09:13:00

IDEALNE ZESTAWIENIE KOLORÓW OD MAKEAR

Jeśli ktoś mnie zapyta, jakie są najlepsze lakiery hybrydowe? Odpowiem bez wahania, że Makear! Nie ma lepszych lakierów, lepszej gamy kolorystycznej, pigmentacji czy utrzymywania się na paznokciach. Te lakiery mają w sobie wszystko co najlepsze! Jeśli jeszcze nie zdecydowaliście się na firmę lakierów hybrydowych, polecam ją z całego serca. A jeśli masz już swoje ulubione lakiery, spróbuj chociaż jeden kolor od Makear, na pewno sie zakochasz. Ja mam dziś dla Was prezentację czterech wyjątkowych odcieni, które skradły moje serce. Pięknie wyglądają wszystkie razem ale też osobno. Sami spójrzcie na to złoto.




Każdy kolor ma coś wyjątkowego w sobie. Chętnie pokaże Wam w najbliższym poście moje ulubione kolory. Teraz przychodzę do Was z pięknym zestawieniem kolorów, które sprawdzą się zarówno zimną jak i na wiosnę. Wszystkie kolory wyglądają razem niesamowicie, ale możecie je łączyć również w inne kombinacje. Koniecznie napiszcie co myślicie o mojej.




757 glamour


757 glamour


575 lollipop


806 hot sweaters limited edition 


Mnie chyba najbardziej oczarowało to piękne złoto. Jest to edycja limitowana Makear. Tak pięknego odcienia złota nie znajdziecie nigdzie. Jest idealne i w dodatku pasuje do wszystkich innych kolorów. Idealnie łączy się z różem, beżami, zieleniami.

Wszystkie lakiery dostaniecie na stronie www.makear.pl






13 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne ale 806 - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również! Najlepszy!

      Usuń
    2. Dla mnie również! Najlepszy!

      Usuń
  2. Wszystkie razem w jednym manicure wyglądałyby przepięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. złoty jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mani w połączeniu złotego i czarnego wyglądałoby pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że te kolory są rewelacyjne! :) Szczególnie połączenie złota z czarnym przypadło mi do gustu :) Sama jeszcze nie wybrałam marki lakierów hybrydowych, także...szukam idealnej; p

    https://myfantasyandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolory! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Copyright © 2016 R E D Nails Academy , Blogger