niedziela, 19 lutego 2017

WIBO | Go NUDE - SEX APPEAL EDITION | RECENZJA

Przedstawiam Wam dziś recenzje mojej nowości kosmetycznej, a dokładnie paletki Go Nude Sex Appeal Edition od Wibo. Kolorystyka paletki Sex Appeal Edition zdecydowanie mocniej do mnie przemawia niż jej poprzedniczki Smoky Edition. Kolory idealnie do siebie pasują, są w fajnej tonacji. Mamy tu piękne brązy, róże, brudne złoto - czyli kolory które pasują każdej z nas. Dostaniecie ją na www.wibo.pl.



Cienie są bardzo dobrej jakości. Są dobrze na pigmentowane i nieźle się z nimi pracuje. Ostatnie dwa kolory zdecydowanie mniej pasują do całego zestawienia. Jednak pozostała dziesiątka super się uzupełnia, a cienie nie są do siebie podobne.





Opakowanie jest solidnie wykonane i bardzo fajnie się prezentuje, przy czym jest bardzo lekkie i poręczne. Jedynie lusterko, które mamy w palecie pozostawia trochę do życzenia. Mogłoby być zdecydowanie lepszej jakości.



Dodatkowo, pędzel dołączony do palety jest naprawdę niezły. Z jednej strony płaski, z drugiej puchaty i miękki, dzięki czemu dobrze blenduje się cienie. Płaską częścią możemy nanieść cień na całą powiekę, zaś puchatą rozetrzeć w załamaniu.



Wśród cieni znajdziemy tylko dwa matowe cienie, które właściwie są delikatnie satynowe. Są to bardzo przyjemne brązy, które podczas rozcierania nie pozostawiają żadnych drobinek. Mam tu na myśli cień SAND oraz BRICK. Pozostała część cieni jest już błyszcząca. Zestawienie cieni pozwala nam stworzyć zarówno dzienny jak i wieczorowy makijaż. Jedynym minusem jest tu brak matowego beżowego cienia, którego podczas podróży może nam zastąpić prasowany puder.





Moim zdaniem, paletka ta jest bardzo fajnym rozwiązaniem dla każdej miłośniczki makijażu. Jedynym minusem jest tu słabej jakości lusterko. Cienie dobrze się rozcieraja oraz nie znikają w trakcie dnia. Ciężko znaleźć coś lepszego w podobnej ocenie oraz o tak dobrej dostępności. Dodatkowo na promocji -49% dostaniecie tą paletkę za grosze.



A co Wy sądzicie o tej paletce? Jestem bardzo ciekawa waszej opinii.

Udostępnij

10 komentarzy :

  1. Kolorki cudo <3 Taką paletę zakupię w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda bardzo ciekawie :)

      Usuń
  2. Kolorki idealnie trafiają w mój gust. Na rossmanowskiej promocji chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, kolorki jak najbardziej moje :) natomiast mam kilka palet i od dawna nie kupuję już kolorówki. Chyba że coś faktycznie wykończe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne kolory sa w tej paletce <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory tej paletki są prześliczne;) I fajnie wiedzieć, że Wibo ma coś takiego w ofercie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Gold bar" wygląda ekstra! Miłe kolory, ale sama wolałabym więcej matów :) Plus za dobry pędzelek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam poprzednią wersję tej paletki - świetna jest!
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.