wtorek, 28 marca 2017

Golden Rose - Matte Crayon Lipstic | Recenzja

Cześć, już pewnie każdy słyszał o matowych kredkach od Golden Rose. U mnie ta miłość zaczeła się od jednej sztuki, później pojawiły się następne. Jeśli jednak jeszcze nie używałaś tych pomadek to mam nadzieje, że przyda Ci się ta recenzja. To chyba najlepsze matowe produkty do ust w takiej cenie. Obecnie w drogerii www.bodyland.pl dostępne są za 9,90. 



Słowa od producenta

Matowa pomadka do ust Matte Crayon tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Bogata paleta kolorów zawiera odcienie od klasycznej czerwieni po różne odcienie nude.




Moja opinia

Kredki te są idealne pod każdym względem. W porównaniu do innych matowych produktów nie wysuszają ust, chociaż wykończenie określiłabym raczej jako satynowe. W całej palecie znajdziecie bardzo różnorodne odcienie, od jasnych po ciemne, odcienie nude, czerwienie oraz bardziej zgaszone kolory. Wszystkie są bardzo mocno napigmentowane i bez problemów osąga się 100% krycie. Dzięki precyzyjnej końcówce możemy precyzyjnie obrysować kontur ust, a cała aplikacja zajmuje chwilę. Dzięki swojej kremowej konsystencji noszenie ich przepiega bardzo komfortowo, bez uczucia wysuszenia. Dodatkowo wielkim plusem jest ich cena, jeśli jesteście zainteresowane to obecie w bodyland.pl są za 9,90!

Przyjrzyjmy się bliżej kolorom

Matte Crayon Lipstick, 08 | To piękny odcień brudnego różu w ciemniejszym wydaniu, jest ciemniejszym odpowiednikiem bardzo popularnego koloru 10, jednak w moim odcziciu jest o wiele bardziej wyrazisty i idealnie prezentuje się na co dzień. Jeśli jeszcze nie przekonałaś się do mocniejszego koloru na ustach ten kolor jest dobry na sam początek.


Matte Crayon Lipstick, 09 | Piękna, klasyczna czerwień. Chłodny odcień, który odpowiada bardzo popularnej pomadce od Mac w kolorze Russian Red. Idealny odpowiednik droszczych pomadek w tym kolorze. Jeśli lubicie czerwienie na ustach to koniecznie musicie ją zakupić!


Matte Crayon Lipstick, 12 | Delikatny, chłodny odcień delikatnie przybrudzonego różu. Idealny na dzień, ale też do mocnego makijażu oczu. Na pewno wiele kobiet szuka takich odcieni. Nic dziwnego, wygląda on bardzo
 

Matte Crayon Lipstick, 19 | To już nie jest delikatny odcień brudnego różu. Jest to piękny, ciemny i chłodny odcień. Określiłabym go jako ciemny róż z nutą bordo i dużą dawka fioletu. Jak dla mnie Must Have. To bardzo oryginalny odcień, jeśli tylko lubicie ciemne odcienie to coś dla Was.


Jestem wielką miłośniczką matowych produktów do ust. Te w moim rankingu są bardzo wysoko i uważam, że każdy powinien spróbować chociaż jednego koloru. Dostępne na www.bodyland.pl.





Koniecznie dajcie znać, który z kolorów podoba Wam się najbardziej. Z tej czwórki trudno wybrać mi faworyta. Jeśli jesteście ciekawi mojej opini na temat innych produktów do ust i nie tylko to koniecznie dajcie co testować w następnej kolejności!

9 komentarzy:

  1. Czerwień mega :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadki z GR bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwie pomadki z tej serii, są naprawdę fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ta 08 <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory :) chyba kupię jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta drogeria ma świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorki :) Bardzo lubię produkty to ust tej firmy, są idealne!

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam sie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)