czwartek, 23 marca 2017

Makijaż brwi | Cień czy kredka | Freedom VS Golden Rose

Cześć, chciałabym przedstawić Wam produkty, którymi uzupełniam brwi w ostatnim czasie. Dwa zupełnie różne sposoby uzupełniania brwi. Ja zdecydowanie najczęściej sięgam po kredki i cenie, rzadziej pomady. Koniecznie dajcie mi znać jakiego sposobu Wy używacie oraz jakich produktów. Ja polecam Wam kredkę do brwi Golden Rose Long Stay oraz cienia do brwi Freedom - Duo Brow Powder. Wszystkie produkty dostaniecie TUTAJ.



CIEŃ DO BRWI
Jeśli chodzi o mój sposób malowania brwi cieniem to najbardziej lubię te, które maja co najmniej dwa kolory, jeden jaśniejszy, drugi ciemniejszy. Dzięki temu makijaż brwi staje się bardziej naturalny. Idealnym przykładem jest set od Freedom - Duo Brow Powder. W zależności od koloru jaki potrzebujecie dostajecie dwa kolory jeden jaśniejszy, drugi ciemniejszy. Cieć dostaniecie TUTAJ.



Małym trikiem przy malowaniu brwi jest zamoczenie pędzelka w wodzie. Podobnie jak cienie do oczu, te do brwi też będą bardziej trwałe nakładane na mokro. Pamiętajcie aby zawsze pilnować aby przód brwi był jaśniejszy niż jego koniec. Uważam, że zestaw dwóch cieni od Freedom sprawdzi się dobrze, jeśli szukacie dwóch kontrastowych kolorów do makijażu brwi.



Jedynym minusem cieni jest ich niesamodzielność. Potrzebujecie do niego osobno pędzelka oraz grzebyczka do przeczesania brwi, jednak serdecznie polecam Wam ten produkt. Ja mam kolor medium brown.





KREDKA DO BRWI
Największym plusem kredek do brwi, a dokładnie tej z Golden Rose jest fakt, iż nie potrzebujemy żadnego dodatkowego gadżetu. W jednym produkcie mamy kolor oraz szczoteczkę do brwi. Dzięki swojej precyzyjnej końcówce do malowania brwi uzyskujemy na prawdę naturalne wykończenie. Kredka nie jest ani za miękka, aby za twarda, dzięki czemu możemy dorysować pojedyncze włoski i na pewno nie uzyskamy zbyt dramatycznego efektu. Kredka GR dostępna TUTAJ.


Moim zdaniem makijaż brwi kredką jest o wiele bardziej trwały niż ten wykonany cieniami. Chociaż w obu przykładkach możemy uzyskać makijaż brwi, który utrzyma się cały dzień. Produkt dostaniecie w pięciu odcieniach. Chociaż moimi faworytami są 101 oraz 102. Osobiście używam odcienia 101.




Jeśli chodzi o mnie to uzupełniam brwi produktem który wpadnie szybciej w moje łapki. Na podróż zdecydowania stawiam na kredki, ponieważ zajmują mniej miejsca. Są bardzo praktycznym produktem. Serdecznie polecam Wam wypróbować kredki z Golden Rose oraz zestaw dwóch cieni od Freedom. Wszystkie produkty dostaniecie na www.ladymakeup.pl

7 komentarzy:

  1. Ja wolę zwykły wosk jakoś malując się kredkami czy cieniami nie bardzo mi to pasuje bo sama mam je ciemne :P a przy czymś co podbija kolor to już tak jakoś staro się czuje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredkę do brwi mam i bardzo fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skuszę się na tą kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba skuszę się na ten cień do brwi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)