sobota, 4 marca 2017

POD LUPĄ: LOVETO.PL | Recenzja zestawu 12 pędzli do makijażu oczu

Dziś przychodzę do Was z recenzją bardzo ekonomicznego zestawu pędzli do oczu. Na pewno kupno takiego setu nie zaboli naszego portfela, ale pytanie czy w ogóle warto? Zacznijmy od tego, że mam na myśli zestaw pędzli LOVETO.PL dostępny na www.ladymakeup.pl. Zestaw składa się z 12 pędzli do makijażu oczu oraz kosmetyczki. Pędzle, które tam znajdziemy są zarówno z włosia naturalnego jak i syntetycznego. Koszt takiego zestawu to niecałe 70 zł, dostaniecie go TUTAJ.


Ja zestaw ten podzieliłam na trzy grupy według swojego kryterium. Znajdziemy tu 5 pędzli do blendowania cieni, 4 pędzle do nakładania ich na całą powiekę oraz trzy pędzle do zadań specjalnych, czyli robienia kreski, malowania brwi oraz precyzyjny pędzelek do zaznaczenia dolnej linii rzęs. Cały zestaw zapakowany jest w bardzo ładną kosmetyczkę.



PĘDZLE DO BLENDOWANIA 
W tym zestawieniu cztery to pędzle z włosia naturalnego, jeden zaś z syntetycznego. T20 po za możliwością blendowania cieni nada się również do nakładania punktowo korektora na twarz. P41, 42, 43 oraz 44 to idealne pędzle do blendowania. Możecie używać je w zależności od rozmiaru jaki potrzebujcie.  Jedne są bardziej, drugie mniej precyzyjne.


PĘDZLE PŁASKIE 
Są to idealne pędzle do nakładania cieni na całą powiekę. W tej grupie mamy numerki B50, P31, P32, P30. Dwa z włosia naturalnego, dwa z syntetycznego. B50 oraz P31 idealnie sprawdzą się do nakładania cieni na mokro. Dwa następne do nakładania cieni na całą powiekę i rozcierania ich.


PĘDZLE DO ZADAŃ SPECJALNYCH
Tu mamy trzy pędzelki. Pędzelek do rysowania brwi, robienia kresek oraz precyzyjny pędzelek idealny do zaznaczania dolnej linii rzęs czy rozświetlania wewnętrznego kącika oka. W moim odczuciu pędzel do rysowania kresek jest najmniej udany przez mało precyzyjne wykończenie. Nie narysuje bardzo precyzyjnej kreski, jednak można spróbować go używać do przyciemnienia linii rzęs lub do malowania konturu ust.



Ja jestem bardzo zadowolona z tych pędzli. Mogę Wam je z czystym sumieniem polecić. Jeśli chcecie powiększyć swoją kolekcje a nie macie dużego funduszu to coś dla Was! Zestaw jest bardzo tani. Płacimy 70 zł za 12 pędzli, które są bardzo dobrze wykonane. Firma LOVE.TO ma również pędzle do makijażu twarzy. Wszystko znajdziecie TUTAJ. Dodatkowo w zestawie macie bardzo dobrej jakości kosmetyczkę, w której możecie przewozić swoje pędzle.

20 komentarzy:

  1. Przydałby mi się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę uzupełnić mój zestaw o parę nowych pędzli i chyba wybiorę tą markę :) BTW śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pędzelki przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo się nad mini zastanawiałam! Kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj przydałby się taki zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, niezła cena za taki zestaw! Ja od trzech lat mam Hakuro i powoli wypadałoby go zmienić - zapisuję link, może wybiorę właśnie ten komplet pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pędzelki do blendowania to bym przytuliła :) bo potrzebuję nowych właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna rezencja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet nie umiem malowac tak oczu heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć. Mogłabym prosić o recenzje paletke z The Balm? Robisz je w super stylu i bardzo obiektywnie. Dodatkowo nie wiem gdzie kupić bo boję się że trafię na poróbkę :(
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zestaw jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto dodać że piękne zdjęcia :)

      Usuń
  13. Nie wiedziałam o ich istnieniu. Po wypłacie są moje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam o ich istnieniu. Po wypłacie są moje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pędzle to największe szczoty jakie kiedykolwiek widziałam(nie używałam bo aż szkoda było mi moich powiek), lepiej kupić 2/3 pędzle a przynajmniej dobre ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)