sobota, 11 marca 2017

POD LUPĄ: Make-up Atelier Paris | Waterproof Liquid Foundation - PODKŁAD IDEALNY

Cześć, dziś przedstawię Wam recenzje podkładu idealnego. Niezawodny, trwały i kryjący! Czego chcieć więcej? Mowa o Waterproof Liquid Foundation od Make-up Atelier Paris. To w mojej kosmetyczce numer 1. Podkład kosztuje 120 zł i dostaniecie go TUTAJ. Przeczytajcie moją recenzję i same zdecydujcie czy jest wart tej ceny.






TRWAŁOŚĆ! To chyba jedna z najlepszych cech tego podkład. Sprawdzi się zdecydowanie w każdych warunkach. Niezależnie od tego jak bardzo intensywny dzień was czeka oraz jaka jest pogoda na zewnątrz na pewno nigdy Was nie zawiedzie. Ja nie używam go na co dzień, jednak jeśli wiem, że przede mną dzień w którym mój makijaż musi wyglądać dobrze przez cały dzień to zdecydowanie sięgam po niego. Dodatkowo jeśli używacie go na wielkie wyjścia możecie być pewne, że na zdjęciach wychodzi równie fenomenalnie.


To zdecydowanie jeden z najbardziej kryjących podkładów. Pięknie ujednolica skórę i to na naprawdę długi czas. Jeśli nie jesteście zbyt wymagające w kwestii krycia, ponieważ Wasza cera jest w dobrym stanie, to nie jest podkład dla Was. Dzięki temu podkładowi uzyskacie efekt Photoshopa. Przykryje zupełnie wszystko.

Kolejnym plusem jest duża ilość odcieni. Sądzę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja używam odcienia FLW2NB, jednak jeśli każdy podkład jest dla Was za ciemny to zdecydowanie polecam odcień FLW1NB. Każdy podkład jest inaczej oznaczony, w zależności od literki mamy inne pimenty w podkładzie. 


Y w oznaczeniu koloru - z domieszką koloru żółtego - dla cer ciepłych, opalonych
NB w oznaczeniu koloru - oliwka z szarością - dla cer chłodniejszych, 
B w oznaczeniu koloru - tonacje mieszane odcieni chłodnych i ciepłych 
O w oznaczeniu koloru - tonacje cieple, ciemniejsze, typowe dla osób mocno opalonych, metysów, mulatów (rasy orientalne) 
A w oznaczeniu koloru - z dodatkiem różu - dla cer różowawych





Brak efektu maski. Jeśli myślicie, że przez jego fenomenalne krycie możecie mieć efekt maski to nic bardziej mylnego. Podkład pięknie stapia się ze skórą. Jeśli o nie przypudrujemy to nie uzyskamy matowego wykończenia. Na skórze wygląda na prawdę naturalnie.

Podkład dostaniecie na www.ladymakeup.pl. Jeśli zastanawiałyście się nad jego zakupem to serdecznie Wam go polecam! Jest wart każdej złotówki.

13 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go jeszcze, ale ładnie kryje na ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kompletnie nie kojarze tego podkładu. wygląda na cięzki, ale fajnie, że nie zostawia efektu maski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam go wcześniej :) w sumie zaciekawił mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglada ale ja nie korzystam z takich rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słysze o tej drogerii :)Ma super produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :) Znajdziesz wszystko czego potrzebujesz :)

      Usuń
  9. mój ulubieniec

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)