środa, 15 marca 2017

RECENZJA CIENI MONO METALICZYCH | MARIZA

Cześć, dziś przychodzę do Was z małym przeglądem cieni mono metaliczych od Mariza. Bardzo zaciekawiły mnie te produkty na zdjęciach, dlatego postanowiłam je zrecenzować. Metaliczne cienie nałożone na ruchomą powiekę sprawią, że każdy makijaż będzie wyglądał na bardziej elegancki i glamour. Sprawdźmy jak wyglądają cienie w akcji!





Mariza oferuje 10 cieni o metalicznym wykończeniu. Odcienie te to: porcelanowy, świetlisty róż, oberżyna, mięta, brzoskwinia, lawenda, cytryna, khaki, złoty brąz roraz lśniący grafit.

Używałam ich w ostatnim czasie przy każdym makijażu, aby jak najlepiej je przetestować, moje spostrzeżenia są następujace:
→ cienie mają bardzo dobrą pigmentacje
→ mocno połyskują
→ mają kremową konsystencje
→ dobrze się utrzymują na powiece
→ nie rolują się
→ aplikacja jest bardzo przyjemna
→ dobrze się blendują  



Jeśli chodzi o odcienie, to wszystkie skradły moje serce. Zresztą same zobaczcie jak pięknie wygląda mięta, oberżyna czy złoty brąz! Jak ich nie kochać? Cienie w pierwotnej cenie kosztują 12,60, jednak często znajdziecie je na promocjach.





W przyszłości pokaże Wam tutoriale makijażowe z użyciem tych cieni, żebyście mogli zobaczyć jak wyglądają na oczach.

Opakowanie cieni jest bardzo solidne oraz eleganckie. Przez przezroczysty plastyk widzicie jakie cienie kryją się w środku. Pigmentacja tych cieni jest zabójcza. Są one bardzo intensywne. Przechodzą między sobą w bardzo łatwy sposób. Możecie być spokojne, bo praca tymi produktami idzie bardzo łatwo i sprawnie. Mają one bardzo przyjemną konsystencje, jest ona dość kremowa, co sprawia, że dobrze przyczepiają się powieki.



Jestem ciekawa co sądzicie o tych cieniach? Mam nadzieje, że spodobały się Wam tak samo jak mi! Ja szczerze polecam Wam kosmetyki tej firmy. Zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie :) Ciekawi mnie reszta ich asortymentu. Wszystkie produkty znajdziecie na stronie www.mariza.com.pl. Koniecznie dajcie znać jakie produkty Was zainteresowały oraz czy macie te cienie!

Udostępnij

8 komentarzy :

  1. Zdecydowanie piękne odcienie :) Lubię metaliki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, przepiękne!

      Usuń
  2. Ogólnie podobają mi się i to bardzo. Choć kolorystycznie nie każdy do mnie pasuje. Będę czekać na pokaz makijażowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tych cieni, ale bardzo podobają mi się ich kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko boska :O Ile wspaniałych kolorów <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zakochałam 😍

      Usuń
  5. miętowy to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.