poniedziałek, 20 marca 2017

TEST: Matowa pomadka do ust MATTE LISTICK | MARIZA

Jak każda kobieta uwielbiam produkty do ust, zwłaszcza te matowe. Dziś mam dla Was recenzje matowych pomadek od Mariza. Matte Lipstick to "Matowa pomadka do ust, która dzięki specjalnej formule i dużej zawartości pigmentów zapewnia długotrwały i intensywny kolor o eleganckim, matowym wykończeniu. Jednocześnie, dzięki kremowej konsystencji doskonale się rozprowadza i nie wysusza ust, pozostawiając je aksamitnie gładkie." Produk znajdziecie na stronie producenta www.mariza.com.pl

Bardzo zaciekawiły mnie produkty od Marizy. Wiele matowych pomadek wypuszczanych jest na rynek. Chciałam sprawdzić jak te wyglądają na tle innych.





Pomadki dają w pełni matowe wykończenie, mimo to cechuje je kremowa konsystencja. Nie wysuszają ust i bez problemu rozprowadzają się na ustach. Dla mnie to bardzo dobre produkty, które warto przetestować jeśli lubicie matowe usta.

Przyjrzymy się kolorom jakie oferuje nam Mariza.

1552 - to idealny brzoskwiniowy odcień nude na co dzień. Jeśli lubicie matowe pomadki, o pięknym beżowo-brzoskwiniowym odcieniu to ten skradnie Wasze serce.


1606 - to klasyczna czerwień, ciemnoczerowna, piękna! Dla miłośniczek czerownych ust.


1590 - to dla mnie idealny kolor na co dzień, jest intensywny i bardzo wpisuje się w trendy. Jeśli lubicie używać ciemniejsze odcienie w ciągu dnia to coś dla Was.


1583 - to bardzo elegancki kolor, świetnie sprawdzi się na większe wyjścia aby podkreślić mocniej zaznaczone oczy. To połączenie różu z fioletem, bardzo efektowny kolor.


1579 - czyli soczysty róż. Idealny odcień dla osób które lubią mocno podkreślone usta.


1569 - to bardzo żywo odcień, typowy koral. Bardzo ciekawy odcień różu, który orzeźwi każdy makijaż.


Kolorystyka jest dość zróżnicowana. Moimi faworytami jest odcień 1552 oraz 1590. Są to idealne odcienie pomadek zarówno w ciągu dnia jak i do makijażu wieczorowego.





Jestem ciekawa jaki odcień jest Waszym faworytem w tym zestawieniu oraz czy już używaliscie tych pomadek. Wszystkie produkty Mariza dostaniecie na www.mariza.com.pl. Mnie te produkty bardzo zaskakują i uważam, że są warte przetesowania. W pomadkach zakochałam się bez pamięci!

Udostępnij

14 komentarzy :

  1. piękne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1590 to też mój faworyt, przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak z utrzymywaniem się w ciagu dnia? :) 1552 to zdecydowanie mój faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utrzymują się bardzo dobrze :) Spokojnie kilka godzin. Dodatkowo bardzo ładnie się zjadają :)

      Usuń
  4. Brzoskwioniowy odcień bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie każda na swój sposób jest ładna :) fajnie prezentują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej wszystkie kolorki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne odcienie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. 1583 -wiśniowy, jak dla mnie super pomadka bardzo trwała,długo się utrzymuje na ustach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.