16:16:00

COLD SET | MAKEAR | Piękne zestawienie zimnych odcieni | 729, 805, 758.

Cześć, dziś mam dla was zestawienie zimnych kolorów od Makear. Ja zakochałam się w każdym z tych trzech odcieni. Są przepiękne. Postaram się pokazać Wam jakieś proste i efektowne zdobienie przy użyciu tych kolorów. Ja uwielbiam to zdestawienie. Kolor 805 to odcień srebra którego nie znajdziecie w żadnej innej firmie. Makear bije na głowę konkurenje. Ja osobiście przeszłam uczulenie na lakiery hybrydowe innych firm, w przypadku Makear ne wystąpiło. Wiele z Was się pyta co sądzę o tej firmie i czy ją polecam. Oczywiście, że tak! To najlepsze hybrydy z jakimi pracowałam.






xxx - piękny odcień błękitu, który ma w sobie delikatne drobinki, prawie niewidoczne. Pięknie odbijają światło i prezentują się na paznokciach.


729 - tak trudny do opisania, to niby jest siwy, ale nie taki zwyczajny, ma w sobie delikatne odcienie fioletu. Nie wiem czemu ale mi kojarzy się od z kolorem gołębim. Warto mieć go w swojej kolekcji to sprawdzi się na co dzień, jak również na większe wyjścia.


805 - to limitowany kolor, który podbił moje serce tak samo jak 806. Dużo firm ma swoje odcienie złota i srebra, ale takich odcieni jak ma Makear nie znajdziecie nigdzie.


Uważam, że takie zestawienie kolorów wygląda ze sobą przepięknie. Chętnie nałożyłabym je wszystkie przy okazji jednego manicure. Wszystkie kolory dostaniecie na www.makear.pl







Na dworze coraz ładniejsza pogoda, mam w planach przygotowanie dla Was dwóch bardzo interesujących postów o hybrydach. Jeśli jesteście miłościczkami hybryd i malowania paznokci koniecznie czekajcie na wiecej. 

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście to srebro wygląda ciekawie i oryginalnie - nieco jak pyłek mirror efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten srebrny najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 729 to mój faworyt z całej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brokatowy jest super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam 729 ! Uwielbiam ten kolor. Często go łącze jeszcze z 584 :) fajnie wyglądają jak się zrobi z nich ombre

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Copyright © 2016 R E D Nails Academy , Blogger