12:00:00

Podkład balansujący - idaliq | RECENZJA | SWATCHES

Cześć, dziś mam dla Was recenzje podkładu balansującego od Idaliq. Przedstawiem Wam obietnice producenta, moją opinie oraz swatche kolorów które są dostępne na stronie www.mariza.com.pl. Produkt ten testuje już od pewnego czasu, więc mam już swoje zdanie na temat tego produktu. Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam :)





Kilka słów od producenta:
Beztłuszczowy podkład przywracający równowagę cerze mieszanej. Matuje błyszczące partie skóry a nawilża i uelastycznia jej przesuszone miejsca. Ujednolica koloryt cery zachowując jej naturalny wygląd. Wyciąg z białej herbaty działa na skórę rewitalizująco i regenerująco. Zawiera silne antyoksydanty, odmładzające polifenole i witaminę C. Wzmacnia skórę i drobne naczynka krwionośne oraz chroni przed promieniowaniem UV. Witamina E intensywnie pielęgnuje cerę sprawiając, że wygląda młodo i promiennie.



Kilka słów ode mnie:
Zacznijmy od tego, że podkłady dostępne są w 4 odcieniach: porcelanowym, naturalnym, beżowym oraz miodowym. Podkład jest w solidnym, szklanym opakowaniu, które wygląda bardzo ładnie. Producent sugeruje używania go do skóry mieszanej, jednak nie ograniczałabym się do tego kryterium. Nie jest to podkład mocno matujący, więc posiadaczki skóry suchej również powinny być zadowolone z jego działania. Zupełnie nie przesusza on naszej cery, wręcz przeciwnie sprawia że wygląda ona promiennie i naturalnie. Nie ma mowy o efekcie maski! Jest to podkład idealny dla osób, które szukają naturalnego wykończenia. Jak już pisałam, brak efektu maski to jeden z walorów tego produktu. Jeśli jednak oczekujesz zmatowienia przez cały dzień i mocnego krycia, możesz się zawieść. 



Ten oraz inne produty od Idaliq dostaniecie na www.mariza.com.pl. Koniecznie dajcie znać czy używałyście już tego podkładu oraz recenzje jakich produktów chcecie zobaczyć.

7 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze, ale bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ile ty tego masz :) Ja akurat nie korzystam z takich rzeczy i nie korzystałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy mi by pasował, szkoda że ma tylko 4 odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie testy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi interesująco :) Czy jest dostępny w drogeriach czy tylko online?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Copyright © 2016 R E D Nails Academy , Blogger