sobota, 22 kwietnia 2017

recenzja : extreme sparkle | brokatowy eyeliner Golden Rose

Cześć, dziś przychodzę do Was z recenzją produktów, których byłam ostatnio bardzo ciekawa. Producent mówi, że są to ekstremalnie brokatowe i błyszczące eyelinery, które tworzą przyciągający uwagę efekt. Odpowiednio zaprojektowany pędzelek pozwala na narysowanie bardzo precyzyjnej kreski. Paleta odcieni została stworzona w ten sposób, aby można było wybrać odpowiedni kolor zarówno do makijażu dziennego, jak i wieczorowego. Mowa oczywiście o Extreme Sparkle Eyeliner od Golden Rose. Produkt dostaniecie w drogerii www.bodyland.pl, często jest w promocji więc warto polować :)





W całej kolekcji znajduje się sześć różnych kolorów. Dziś przedstawie Wam dwa odcienie, kolor 101 oraz 103. Są to piękne kolorowe eyelinery z ogromną ilością drobinek. Chętnie dowiem się, który z odcieni Wam podoba się najbardziej!



101 - To piękny srebny kolor. Ma on średnią pigmentacje i o wiele mniejsze drobinki niż 103. Jednak pięknie będzie wyglądał jako kreska na górnej powiece.

103 - To typowe żółte złote. Ma mnóstwo drobinek brokatu różnych wielkości, które pięknie odbijają światło.



Eyelinery wyglądają obłędnie jako błyszczący akcent namalowany nad czarną kreską z jaskółką, ale również nałożone w wewnętrzy kącik na cień o podobnym odcieniu. Dodają wtedy blasku i pięknie odbijają światło. Wszystkie eyelinery dostaniecie w drogerii BODYLAND.PL, jak również wiele innych ciekawych produktów! :)


ZAPRASZAM NA MÓJ INSTAGRAM!



Udostępnij

12 komentarzy :

  1. Bardzo ładne kolory eyelinerów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty - na pewno nie na co dzień, ale mimo to wciąż ciekawe i fajne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiepsko mi wychodzą kreski eyelinerem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Są piękne! Muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) choć u mnie kreski wyglądają fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten złoty mógłby się u mnie sprawdzić :) Fajna sprawa z takim eyelinerem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham rzeczy z GR <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Są piękne! Jednak ja preferuję klasyczną czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Namowilas mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Namowilas mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne kolorki ale zupełnie nie widzę ich zastosowania u siebie niestety... rzadko się maluję a co dopiero takimi kolorkami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.