poniedziałek, 15 maja 2017

5 KOLORÓW IDEALNYCH NA WIOSENNY MANICURE | Przegląd lakierów MAKEAR | 758, 729, 806, 570, 575

Cześć, wiele z Was lubi posty o paznokciach. Postanowiłam, że teraz będą one pojawiać się znacznie częśniej niż w ostatnim czasie. Mamy piękną pogodę na zewnątrz więc stwierdziłam, że pora zainspirować Was nowymi kolorami. Na wiosnę zrezygnowałabym z ciemnych odcieni na paznokciach. Postawiłabym raczej na błysk i piękne, delikatne kolory. Oto moich pięciu faworytów. Wybrałam ich z całej oferty firmy MakeAr. Wszystkie lakiery dostaniecie w ich sklepie: www.makear.pl



Jak widzicie kolory te wyglądają przepięknie zarówno połączone ze sobą, jak i osobno. Pięknie się prezentują i sądzę, że skradną Wasze serce. Przedstawie Wam każdy z kolorów oraz opisze w kilu zdaniach. Napiszcie który z kolorów jest Waszym faworytem.




758 - piękny odcień błękitu, który ma w sobie delikatne drobinki, prawie niewidoczne. Pięknie odbijają światło i prezentują się na paznokciach. Idealnie wygląda na zarówno w pojedynke jak i połączony z innymi odcieniami. Ja uwielbiam łączyć go z różem


729 - to trudny do opisania odcien, na pierwszy rzut oka to zwykły szary kolor, ale nie taki zwyczajny, ma w sobie delikatne odcienie fioletu. Nie wiem czemu ale mi kojarzy się on z kolorem gołębim. Warto mieć go w swojej kolekcji to sprawdzi się na co dzień, jak również na większe wyjścia. Pięknie wygląda w matowym wykończeniu.


806 - ten kolor na pewno skardnie serca wszystkich! Żadna z firm nie ma tak pięknego złota jak MakeAr. 806 sprawi, że każdy manicure będzie wyglądał spektakularnie. Nałożony na serdeczny palec, czy w delikatnym wzorku na pewno przykuje uwagę.


570 - to delikatny róż, na dłoniach wygląda bardzo subtelnie i delikatnie. Idealny na wielkie wyjscia! To bardzo dziewczęcy odceń. Chętnie poświęce cały post odcienią różu, gdyż wiem, że wiele z Was uwielbia ten odcień a Makear ma ich mnóstwo w swojej ofercie - od bardzo wyrazistych po subtelne i delikatne.


575 - to idealny odcień NUDE. Nie za chłodny, ani ciepły. Jeśli chodzi o takie nautralne odcienie to zdecydowanie mój faworyt. Póki co nie znalazłam lepszego koloru nude od 575.


Koniecznie dacie zna, który z kolorów podoba Wam się najbardziej.
Lubicie posty o lakierach? Jaki chcielibyście zobaczyć w następnej kolejności? Mam kilka pomysłów, ale napiszcie koniecznie co wy sądzicie. Wszystkie lakiery znadziecie na www.makear.pl.

Udostępnij

16 komentarzy :

  1. Przepiękne kolory, chętnie zobaczyłabym jakieś ciekawe wiosenne wzory bazujące na tych pięknych pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej firmie ale najbardziej podoba mi się nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Numerki 570 i 575 są śliczne!
    Pytałaś o obserwację :) Ja już obserwuję.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski i fioletowy cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolory, najbardziej podoba mi się baby blue :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie każdy jest ładny na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne kolorki az musze sobie takie sprawić :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Błękit cudo! Ten drugi też ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Te kolory są wspaniałe ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne kolory! Wszystkie idealne na wiosnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Złoty wygląda szczególnie atrakcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kolory ! Uwielbiam takie pastele, a to tegoroczny hit sezonu ! Dzięki za wizitę u mnie i chętnie pójdę na wspólną obserwację Kochana :*:* Ja już zaczełam :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.