16:19:00

Obdaruj tych, których kochasz - pomysły na prezent z okazji Dnia Matki i nie tylko | Mariza

Już niedługo 26 maja, czyli Dzień Matki, pora więc zastanowić się co kupić na prezent naszym kochanym mamą z okazji ich święta. Warto w tym wyjątkowym dniu zaskoczyć nasze mamy miłą niespodzianką. Mam dla Was kilka inspiracji, jeśli jeszcze nie wiecie co kupić. Przejrzałam ofertę sklepu Mariza i wybrałam kilka uniwersalnych pomysłów na prezent, który na pewno przypadnie do gustu każdej mamie.

NATURALNA PIELĘGNACJA CERY
Jeśli Wasze mamy stawiają na naturalne składniki w pielęgnacji zdecydowałabym się na kremy z olejami. Serdecznie polecam Wam serię z olejem tamanu - jest bogatym źródłem kwasów tłuszczowych, fitosteroli oraz flawonoidów, dzięki którym pobudza procesy regeneracji skóry, nadaje jej miękkość i elastyczność. Działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia. Wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry i zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia. Więcej o serii i produktach natural care poczytajcie TUTAJ.



Linia +
To kosmetyki przeznaczone do konkretnej grupy wiekowej. Skóra w zależności od wieku potrzebuje odmiennej pielęgnacji. W tej serii dostaniecie krem naprawczo-przeciwzmarszczkowy, przeciwzmarszczkowo-odbudowujący oraz regenerująco-przeciwzmarszczkowy. Kremy są w bardzo ładnych opakowaniach, cały zestaw wygląda bardzo elegancko i sprawi radość każdej mamie. W cały zestaw wchodzi krem na dzień, krem na noc, krem pod oczy oraz serum. Więcej o kosmetykach z linii + możecie poczytać TUTAJ.


PERFUMY
To chyba jeden z bardziej unisersalnych prezentów. Jeśli wiecie jakie nuty w perfumach lubi Wasza mama możecie ją zaskoczyć i kupić jej w tym roku nowy zapach. Może to właśnie on stanie się jej ulubionym. Ja już kilka razy robiąc w ten sposób odkryłam nowy zapach, który pokochała moja mama. W katalogu Mariza znajdziecie wiele cudowych perfum, które mają niezwykle urocze flakony. Perfumy są w bardzo przystępnych cenach więc niezależnie od budżetu jakim dysponiujecie znajdziecie coś co będzie Wam odpowiadać. Wszystkie są bardzo trwałe i oryginalne. TUTAJ znajdziecie wszystkie perfumy, które w swojej ofercie ma Mariza wraz z opisem zapachu.


PIELĘGNACJA CIAŁA
Sama w pielęgnacji ciała lubie testować nowości, myśle, że jak każda kobieta. Ostatnio odkryłam cudowne właściwości, które ma w sobie aloes. Sądzę, że każda kobieta ucieszyłaby się z kolejnych nowości do testowania. Jeśli jeszcze nie wiecie jak działa, oto kilka informacji na jego temat:
-Koi i łagodzi podrażnioną skórę
-Zapewnia jej odpowiedni poziom nawilżenia
-Chroni przez przesuszeniem i utrata elastyczności
-Wykładza oraz poprawia jędrność skóry
-Działa regenerująco i ochronnie
-Posiada właściwości antyseptyczne



Koniecznie podzielcie się swoimi pomysłami na prezenty. 

10 komentarzy:

  1. Zaciekawiły mnie te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam i wszystko jest dla mnie nowościami <3 bardzo mi się podobają perfumy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
  3. perfumy to zbyt indywidualna i osobista sprawa i raczej nie ryzykowałabym, ale kremy są interesujące :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślałam o jakimś zabiegu w salonie kosmetycznym dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tych perfumach, muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że zainteresowałaś mnie tymi produktami... bardzo fajne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tych produktach :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Copyright © 2016 R E D Nails Academy , Blogger