środa, 17 maja 2017

PROPOZYCJA MAKIJAŻU: Mięta i brąz | PRZY UŻYCIU CIENI MARIZA

Cześć, mam dziś dla Was propozycję trochę mocniejszego makijażu z kolorem. Użyje dziś tylko i wyłącznie cieni Mariza. Są to produkty w bardzo przystępnej cenie, którymi naprawdę dobrze się pracuje. W swojej ofercie mają cienie metaliczne, pół matowe oraz satynowe. Znajdziecie tam również pigmenty, które chętnie użyje przy okazji innego tutorialu.

Lubicie akcenty kolorystyczne w makijażu? Taki makijaż sprawdzi idealnie dla piwnych i brązowych oczu - pięknie podkreśli ich kolor, ale nie ograniczałabym się w tej kwesti. Wszystkie cienie krórych użyłam znajdziecie na www.mariza.com.pl.

Sam makijaż jest bardzo łatwy do wykonania i na pewno nie bedzie sprawiał Wam trudności. Zrobiłam dla Was krótką rozpiskę cieni, których użyłam. Na początek cieniem kremowym zmatowiłam łuk brwiowy, a przy użyciu cappuciono i głębokiego brązu wymodelowałam oko. Metaliczny miętowy cień dla pogłębienia efektu nałożyłam na matowy turkusowy cień. Wewnętrzy kącik oka rozświetliłam porcelanowym metaliczym cieniem. Dla pogłębienia załamania użyłam iskrzącej czerni.

Koniecznie daj znać czy podoba Ci się ten makijaż! Często używacie akcentów kolorystycznych w makijażach? 
Udostępnij

17 komentarzy :

  1. Piękne oko! Ja używam kolorów ale bardziej odcienie różu :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki ;) I uwielbiam ten przydymiony kącik zewnętrzny. Całość robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny letni makijaż :) kolorowe makijaże lubię natomiast sama do pracy maluje się w brązach :) i innych nudziakach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ mi się podoba! piękny makijaż :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pieknie Ci to wyszło :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Miętowy cień jest obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kojarzę tą markę ze słyszenia, ale nic nigdy od nich nie miałam. makijaż prezentuje się świetnie, zazdroszczę ciemnej tęczówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się kolorek na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwykle nie lubię zieleni, ale tutaj ta miętówka mi się podoba :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż bardzo mi się podoba, moje kolorki :) Zieleń bardzo fajnie komponuje się z czernią :)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz oczy!
    Makijaż bardzo ładny :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż kochana:*
    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Love this,great post,i followed.Would you mind following back?:)

    Dotted with hearts by Jvncc

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.