11:57:00

Propozycja makijażu: RÓŻ I FIOLET | Z UŻYCIEM TANICH I DOBRZE DOSTĘPNYCH CIENI

Dziś przychodzę do Was z propozycją makijażu w odcieniach różu i fioletu. Jeśli tylko spodoba Wam się taka tematyka, chciałabym częściej przychodzić do Was z tego rodzaju postami, typu: propozycja makijażu, tutorial, makijaż jedną marką kosmetyczną. Koniecznie dajcie znać co sądzicie!



Makijaż ten będzie pięknie wyglądał na każdym typie urody. Jest co bardzo fajna alternatywa dla brązów, które zwykle wykorzystujemy w makijażach dziennych i wieczorowych. Ten makijaż nie jest tutorialem, a jedynie inspiracją dla Was. Jeśli chcielibyście zobaczyć tutorial makijażowy w konkretnych kolorach, napiszcie :)




W makijażu wykorzystałam cienie firm, które są ładno dostępne i w bardzo przystępnej cenie. Chciałam, aby każdy mógł pójść do drogerii, zobaczyć te kosmetyki, kupić i korzystać z tego makijażu.

Do wykonania tego makijażu użyłam:
* Biały cień od Pierre Rene, nr 77
* Beżowy cień Pierre Rene, nr 33
* Pudrowy róż od Kobo, nr. 110
* Fiolet z delikatnymi drobinkami Kobo, nr. 140
* Żywą fuksje od MySecret, nr 514
Dodatkowo zewnętrzy kącik przyciemniłam czarnym cieniem z pierwszej lepszej palety.


Makijaż ust:
* Zestaw K-Lips od Lovley, Lovley Lips - jest to bardzo trwały zestaw, który dostaniecie w pięciu kolorach, ten jest ostatnio moim zdecydowanym faworytem.

Koniecznie dajcie znać co sądzicie o takim połączeniu kolorystycznym :)

23 komentarze:

  1. Pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ci wyszedł :) takie zestawienie kolorów też dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż kochana, kolorystyka bardzo mi się podoba, racja świetna alternatywa dla brązów :) Obserwuje już od dłuższego czasu jako Kosmetyko Fanki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym umieć się tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż ;) Bardzo w moim stylu i z kolorami w moim guście ;) Muszę się zainteresować cieniami z Kobo, bo jeszcze nigdy ich nie miałam, a wyglądają ciekawie ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW efekt mega <3
    + ale przejrzysty blog ładna tonacja <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piekne oczy! Ok ja juz zaobserwowalam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż. Delikatny i nieprzekombinowany. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż wyszedł Ci przepięknie! ;) jak robisz zdjęcie z tak bliska oka? mi nigdy to nie wychodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny make up! Sama jestem fanką tego typu rzeczy ! Przy okazji zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda świetnie, szkoda tylko, że ja zwyczajnie nie mam talentu do malowania i nawet z najlepszych kosmetyków nie mogę stworzyć czegoś normalnie wyglądającego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super połączenie kolorów i wykonanie :D
    Pewnie rób więcej takich postów jeśli tylko sprawia Ci to przyjemność , ja osobiście jestem fanką takich wpisów , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie.
    Lubię takie połączenie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo chętnie :) daj znać jak zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż przepiękny. Bardzo lubię cienie z kobo jak dla mnie sa świetne a kosztują grosze na promocjach;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zestawienie kolorystyczne i blendowanie! Muszę się zainteresować cieniami Kobo, wiele osób je chwali.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie połączenie kolorków świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię fiolet w makijażu, a Twoja propozycja z tym kolorkiem jest śliczna!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Copyright © 2016 R E D Nails Academy , Blogger