22:04:00

Przegląd nowości od Eveline Cosmetics | All in one - ROSE | swatche i recenzja

Już od pewnego czasu testuje nowości od Eveline Cosmetics. Swoje testy skupiłam głównie na paletce ALL IN ROSE. Od razu zachęciła mnie swoją pigmentacją. Mamy tu kilka podstawowych matów, ale dominują tu kolory z błyszczące, kilka z nich wygląda jak prasowany brokat. Wykonacie nią zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy. Kolory dobrze się ze sobą łączą, a maty przyjemnie się rozcierają.  Produkty Eveline Cosmetics dostaniecie na ich stronie www.eveline.eu.


Przez ostatni czas tesowałam wszystkie cienie do powiek na bazie Eveline - All Day Ideal Stay 8w1. Dobrze wyrównuje koloryt powieki. Ma bardzo przyjemną konsystencje i przedłuża utrzymywanie się cieni. Jest to bardzo dobry produkt w tej cenie. Ja osobiście nie mam problemu z utrzymywaniem się cieni na powiece, jednak zależy mi na ujednoliceniu koloryty powieki, a ta baza to robi, a cienie dobrze się do niej przyczepiają.


Paleta cieni o której mowie dostaniecie w dwóch wersjach kolorystycznych: ROSE oraz NUDE. Każda z nich ma zupełnie różną kolorystykę, przeczytajcie co producent mówi o kolorystyce tych palet.

PALETA NUDE zainspirowana pięknem natury paleta dwunastu odcieni beżów, brązów i szarości zawiera perfekcyjnie zharmonizowane kolory, które pasują i z pewnością spodobają się większości pań. Ożywione złocistymi, brązowymi i miedzianymi refleksami powieki mienią się i intrygują swoim wyglądem.

PALETA ROSE zainspirowana delikatną stroną kobiecej natury, doskonale zharmonizowana paleta matowych oraz złocistych odcieni róży i brązów została starannie przygotowana tak, by podkreślić wyjątkowe piękno każdej z pań.


Sami zobaczcie jak wygląda pigmenacja oraz zestawienie kolorystyczne cieni w palecie. Paleta jest na prawdę warta polecenia. W zestawie znajdziecie również pędzelek, gdzie z jednej strony mamy pacynkę, z druguej zaś płaski pędzelek.

Mam dla Was przykładowy makijaż wykonany tą paletką. Koniecznie dajcie znać co sądzicie. Dostaniecie ją na www.sklep.eveline.eu


Koniecznie dajcie znać czy macie już tą paletkę i co o niej sądzicie! Chętnie pokaże Wam inne ciekawe produkty tej firmy. Moim zdaniem ma ona bardzo fajne kosmetyki, które są warte uwagi.


14 komentarzy:

  1. Słaba pigmentacja tych cieni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pytałaś u mnie o obserwację :) Ja już obserwuję :)

      Usuń
  3. Też lubię kosmetyki do makijażu Eveline, zwłaszcza ich eyelinery i tusze do rzęs, jednak paletki nie używałam, ale kolorystyka bardzo fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki w palecie bardzo przypominają mi te z Naked 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie ostatnio ich produkty strasznie zawodzą....

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka ma cudne kolory <3
    ale aż dziwne, że to powiem bo chyba bardziej zainteresowała mnie baza :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę dobra:) Polecam Ci ją:)

      Usuń
  7. Zrób przegląd matowych pomadek w płynie od eveline. Bardzo mnie ciekawią ale nie wiem jakie kolory wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż, ciekawa paletka :) ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory paletki piękne, ale pigmentacja słaba...

    OdpowiedzUsuń
  10. Często korzystam z paletek EC, mają świetne odcienie brązów. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Copyright © 2016 R E D Nails Academy , Blogger