środa, 24 maja 2017

RECENZJA: BOURJOIS HEALTHY MIX | PODKŁAD I KOREKTOR | NOWA WERSJA

Healthy Mix to chyba jeden z najbardziej popularnych podkładów drogeryjnych. Oczywiście ma on swoje zwolenniczki jak i przeciwniczki. Ja osobiście bardzo lubiłam wcześniejszą wersję tego podkładu. W ostatnim czasie pojawił się on jednak w nowej formule. Przez ostatni czas rzetelnie testowałam nową formułę podkładu wraz z korektorem, żeby wydać swoją opinie na jego temat. Mój zestaw pochodzi z internetowej Drogerii Estrella.



Zacznijmy od tego, że Bourjois Healthy Mix to podkład rozświetlający, dzięki formule wzbogaconej w ekstraktu z owoców, które mają określone właściwości: morela - blask, melon - nawilżenie, jabłko - przedłuża młodość. Jego zadaniem jest ujednolicenie kolorytu skóry, nadanie jej blasku oraz nawilżenie przez wiele godzin.



Cena podkładu: 33,09 zł w Drogerii Estrella
Dostępny TUTAJ we wszystkich kolorach.

Cena korektora: 25,99 zł w Drogerii Estrella 
Dostępny TUTAJ.

Podkład cechuje się średnim kryciem, powiedziałabym, że idealnym na co dzień. Konsystencja jest bardzo lekka i wodnista, dzięki czemu podkładu nie czuć na twarzy. Na mojej skórze podkład wygląda przepięknie. Cera jest rozświetlona, pełna blasku i zawsze wygląda na wypoczętą. Dodatkowo bardzo długo się utrzymuje i nie powoduje świecenia w strefie T.



Jeśli chodzi o korektor to również nie mam mu nic do zarzucenia. Wygląda przepięknie pod okiem, nie wchodzi w zmarszczki i ładnie komponuje się z podkładem. Najjaśniejszy odcień ładnie rozświetla skóre pod okiem. Ma on bardzo dobre krycie, a mimo to nie wysusza skóry.



Produkty o których mowa w poście dostaniecie na www.drogeriaestrella.pl
Udostępnij

12 komentarzy :

  1. Ciekawe czy korektor jest lepszy od starszej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam starszej wersji ale ta jest bardzo dobra! :)

      Usuń
  2. Bardzo dobra cena podkładu :) Ciekawa drogeria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam starszą wersję i nie polubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sprawdź nowszą wersję, jest dużo trwalsza od tej starszej :)

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc szkoda mi na tą markę pieniędzy :) miałam różne produkty i nie sprawdziły się. Dlatego nie będę kupować chyba że dostanę to dam kolejną szansę a tak to nie :)

      Usuń
  4. Mam ten korekt i dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OO, jaka super cena. Muszę zrobić sobie zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas kusi mnie jego wypróbowanie - przede wszystkim ze względu na wspaniałą, jak na produkty drogeryjne, kolorystykę. Podkłady o żółtej tonacji to dla mnie "mus"!
    Obawiam się tylko jego poziomu krycia, czyli mojej najważniejszej preferencji - jedni mówią, że jest w tej kwestii słaby, drudzy, iż daje radę... więc nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie takie wodniste podkłady :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za tym podkładem :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja swój ideał już znalazłam, Revlon ;)

    Pozdrawiam ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.