wtorek, 4 lipca 2017

| PINK MAKEUP | MALKIOR PROFESSIONAL

Dziś mam dla Was makijaż w różu. Sama lubie eksperymentować z kolorem i bardzo lubie takie makijaże. W poście znajdziecie krótki instruktarz makijażowy, zaś na Instargamie, krótki filmik instruktażowy z wykonaniem tego makijażu. Do wykonania tego makijażu użyłam cieni od Melkior Professional produkty tej firmy dostaniecie na stronie www.melkiorprofessional.pl
Koniecznie dajcie znać czy lubicie takie makijaże.





Użyte produkty: 
Cienie Melkior:

Rzęsy: 

Pędzle: 



Na obszar powyżej załamania nakładam cień Neutral Skin, następnie delikatnie zaznaczam załamanie powieki Vague Tranceco ułatwi nam dalsze cieniowanie.
Później przechodzimy do koloru i delikatnnie zaznaczamy załamanie powieki cieniem Kiss Me


Na ruchomą powiekę nakładamy delikatnie błyszczący Volcano.
Następnie rozcieramy granice cienia przy użyciu Kiss Me i dodatkowo przyciemniamy za
Dolną powiekę zaznaczamy delikatnie cieniem Vague Trance


Aby dolna powieka dobrze współgrała z górną dokładamy cienia Old Brick, aby przyciemnić dolną powiekę.
Na linie wodną nakładamy czarna kredkę. 
Przy użyciu czarnego cienia Velvet Black rozcieramy granice lini wodnej z dolną powieką.


Rysujemy kreskę eyelinerem.
Następnie tuszujemy rzęsy.
Na koniec doklejamy sztuczne rzęsy - tutaj model Romantic Eyes.

Wszystkie cienie, które użyłam znajdziecie na www.melkiorprofessional.pl

MAKIJAŻ Z BLISKA:


Udostępnij

8 komentarzy :

  1. Wykonałaś bardzo piękny makijaż :)
    Zakochałam się w tych kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ten makijaż podbija tęczówkę oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam róż w makijażach <3 No i ładne te rzęski ;) Idealnie dopełniają całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pieknie :O Ja i tak nie umiem sie malowac paletkami :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.