środa, 23 sierpnia 2017

Rezencja: Peeling do ust | Mariza

Cześć, dziś mam dla Was recenzję peelingów do ust od Mariza. Używam go już od kilku tygodni i bardzo podbił moje serce. Są to produkty godne uwagi więc postaram się Wam napisać o nich coś więcej. 



Opis producenta:
Peeling do ust Mariza bogaty w odżywcze oleje roślinne, zapewnia Twoim ustom miękkość, gładkość i doskonałą ochronę. Cukrowy peeling delikatnie złuszcza martwy naskórek, pozostawiając usta gładkie i miękkie.

Składniki aktywne: 
- cukier trzcinowy,
- olejek ze słodkich migdałów,
- olejek kokosowy,
- olejek awokado,
- witamina E.


Peeling umieszczony jest w solidnym plastykowym, przezroczystym słoiczku. Obecnie dostaniecie go w dwóch wariantach zapachowym: czekoladowym i pomarańczowym. Oba są bardzo słodkie i dają identyczne efekty. Smak zależy już od Waszej preferencji

Podsumowanie:
* WYDAJNOŚĆ - wystarczy odrobina aby rozprowadzić go na całych ustach. Na pewno jeden słoiczek peelingu starczy Wam na długo!
* NAWILŻENIE - usta są zdecydowanie bardziej nawilżone i wygładzone, pomaga pozbyć się suchych skórek
* CENA - jest on w bardzo przystępnej cenie, często dostaniecie go również na różnych promocjach
* PORĘCZNOŚĆ - cudo zamknięte w mały słoiczku, który możecie mieć zawsze przy sobie.
* KONIEC Z SUCHYMI SKÓRKAMI - spełnia swoje główne zadanie, czyli niweluje wszystkie suche skórki. Świetnie sprawdzi się pod matowe produkty do ust.


Produkty dostępne na stronie www.mariza.com.pl
Udostępnij

7 komentarzy :

  1. Miałam kiedyś pomarańczową wersje fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam pomarańczowy i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam pomarańczową wersję i dobrze ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańczowy bardzo przypomina mi ten z evree :) produktów mariza nie znam a ostatnio dużo wpisów o ich kosmetykach czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie sprawić taki peeling, ostatnio mam bardzo przesuszone usta :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o nich wcześniej, ale uwielbiam peelingi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)

Designed by Blokotek. All rights reserved.